Nissen som kom og gikk….

Da vil jeg si til alle sammen, kose dere og nyt dagen….! ❤️

Jeg skal snart ut og gå litt, ut på tur hver dag. 

Har vaska bilen og støvsuga og nå kan julen bare komme 🙂 Ble litt mange gaver så det var praktisk å samle de i en sekk. Kjøpt på Clas Ohlson. Hadde tenkt meg en tur i kirken, men vet ikke om jeg rekker. For jeg skal jo videre avgårde i dag….

Alltid noe man skullle ha gjort, men får tenke at det er BRA NOK.

Glad i dere alle sammen ❤️❤️❤️ Føler at jeg har fått mange gode venner her inne. Det er så hyggelig..

God Jul…og lykke til. 

#jul 

 

8 kommentarer
    1. Ja, det er bra nok. Hvorfor skal man stresse så mye? Dette skal jo være en tid for ro og glede <3
      Den sekken var jammen ikke dum. Den må jeg huske på å skaffe til neste år 🙂 Litt sånn koselig og nostalgisk <3
      Ha en fortsatt fin jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg