Pizza som ikke var ferdig….

Eldste sønn kom fra Oslo i går hadde med julepresanger og skulle ligge over til i dag. Kom med 20 toget og er i Fredrikstad 2110. Han hadde ikke rukket å spise middag. Så jeg tenkte vi kunne ta en pizza til kvelds her hjemme. Sånn ca. 2120.. Det går jo bra tenkte jeg….

Jeg ba han ringe og bestille stor pizza og ha den ferdig 2115. Logistikk….Da vi kom var ikke pizza ferdig…er det mulig lissom. Vi hadde bestilt ekstra stor som koster 280,- og med to type saus. De beklaget veldig. Vi fikk da 50 % avslag og 2 gratis saus til. Nå hadde vi 4 saus og en pizza i ovnen..10 minutter å vente trodde vi….tida gikk og vi satt inne og ventet og synes det tok lang tid med den pizzaen…plutselig kom de fykende ut…nå hadde de glemt pizzaen og den var stekt for lenge…

Så det endte med at vi fikk en stor gratis cola. De plukket av litt på toppen. Og synes sikkert ikke det var greit. Så skrev de ut et gavekort på 280 til en ny ekstra stor pizza….

Vel hjemme i sofaen kl. 2200….spiste vi Godt Stekt Pizza….

#godtstektpizza

14 kommentarer
    1. Utrolig sløve, gidder ikke handle så mye der kan du si…pizza nok å få her i byen, skulle lissom være lettvint….hmmmfrodith:

    2. Så mye surr…skulle være lettvint. Derfor tok vi den pizzasjappa her på Kråkerøy. Som ligger mellom oss og jernbanen. Men aldri oplevd makam til surrekopper….og sønn min ringt 1930 og bestilte pizza som vi ønsket ferdig 2115, siden toget var inne 2110. Jeg skulle jo tidlig opp i dag, og spise så sent er jo ikke greit da….fruensvilje.blogg .no:

    3. Mye styr a gitt.. og han som sikkert var så sulten etter reisa.. Men jammen bra dere fikk litt “plaster på såret” .. da tenker man seg om før man bestiller der igjen.. Men håper dere hadde det hyggelig sammen sånn ellers… :))

    4. Ja, utrolig surrette sted, ikke et sted jeg besøker mye. Det er dumt. For det er jo kort vei fra oss. Men vi skulle være litt effekive….han var sulten og det var vi andre her hjemme også….men pizza var god, ikke deigete….hehe….så det var kjekt…vi kosa oss og jeg dro på jobb i dag og i kveld bar vi i byen og spiste, så kjørte jeg han til toget….han skal feire jul i Oslo…med sin pappa og onkel og bror….jeg skal ut til min bror å feire jul….blir sånn annenhver gang med skilte folk….annebe:

    5. Uff..kjedlige…pizzaen som ikke var ferdig…ble veldig ferdig….hihih jeg liker godt stekt mat..så hadde sikkert vært helt fin for meg…hihih men mat ble det ihvertfall! Ha en god kveld og natt!

    6. Service kunne denne gjengen, men det er noe med logistkk og tid da…….hehe…..sikkert glad i å prate og tida går……..Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg