Du vet det snart er jul når lommeboka er full av kvitteringer….

I dag ble det full fart til byen igjen da…..det er mange gaver å kjøpe 🙂 

Og så måtte jeg kjøpe gave til mamman min, hun har bursdag i morgen, 82 år.  Så da blir det en tur ut til henne i morgen kveld. Vi feiret jo bursdagen hennes på søndag da, da var vi 22 til middag hos min bror…

Men jeg kjører en tur utover i morgen på kveldinga en gang. Hun er på dagsenteret hele dagen i morgen….Så da blir det slik.

Skikkelig kaldt i dag så jeg måtte kjøpe meg en lue i byen…svart med glitter 🙂 kjøpte på Weekday. Mye fint der synes jeg…

Her har jeg pakket inn litt gaver, gått tur i mørket 🙂 og koser meg med radio…og fyrer i ovnen…Deilig med slike kvelder…

Det er mye hygge med. Radio synes nå jeg da…

Nyt kvelden / jula kommer …….alikevel vettu 🙂 

12 kommentarer
    1. ja det blir noen gaver i disse dager :=) fin hue ,i kulden som var i dag må en hue til det er sikkert,vi vil ikke bli syke til julehelgen ringer inn 🙂

    2. Ja, mange i vår familie….handler til store og små jeg…Hadde ikke med lue til byen i dag, det var kaldt….så da måtte jeg innom en butikk…Bruker lue hver dag når jeg går tur…strikka luer som jeg har laget…nå er det minus 10 her i kveld…fruensvilje:

    3. Jeg har ikke så mange julegaver igjen, og de jeg har igjen vet jeg hva jeg skal kjøpe. I tillegg har søsteren min bursdag i desember, men hun skal feire etter jul for hele familien 🙂
      Kjempefin lue! Den så god og varm ut. Jeg bruker lue jeg også når det er kaldt ute.
      Skal ta innpakking i løpet helgen, men nå koser jeg meg med å skrive julekort til familie, slekt og venner 🙂
      Ønsker deg en kjempefin kveld videre 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Hei, så hyggelig med selskap etter jul også da…jeg er ikke helt ferdig enda, men leeeeenge til jul…hadde en opptelling nå….41 gaver har jeg pakket + 2 flasker vin som jeg har på lur, pakket i vinposer…Flink du er som skriver julekort da 🙂 veldig bra…..ha en fin kveld…Toril sin hverdag med musikken:

    5. Julekort er det lenge siden jeg både har skrevet og fått. Trodde nesten alle hadde gått over til Facebook og sånt. Ikke fullt så koselig, men det ligger jo litt i tiden … det papirløse samfunnet som sjefen i avisen deklamerte så flott for for noen år tilbake. Papirløst er det enda ikke blitt. Bare tenk på alle kvitteringene! 😉 Grattis med mammaen, min døde for mange år siden, i jula. Så denne tiden er ikke bare koselig.

    6. Ja det er sant som du skriver…blir mye kvitteringer når det er mye handling..hihih..jeg tar vare på alle, og må ha en opprydning innimellom ja….Ha en god ny dag!

    7. Marit: Hei, ja blitt litt sånn med julekort….Pappan min døde før jul i fjor. Livet er tøft…
      Men du, du får ha en fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg