Skal dere lese boka til Kari Hilde French

Ikke noen bokblogg dette asså, men dette er faktisk en bok jeg kunne tenkt meg å lese…

For dette er er en mor med stort mammahjerte. Mammahjerter liker vi ❤️

Får ønske meg den til jul 🙂 Har mer enn nok uleste bøker her hjemme jeg altså, men får sikkert plass til en til ❤️ 

Hva tenker dere, skal dere lese denne boka? 

Skal forresten på julebord i morgen, det er et styre som jeg er sekretær i, og vi skal ut og spise 🙂 blir koselig. Vi blir 5 personer, det går helt fint for meg som hører dårlig….

Må være litt sosial også, kan ikke bare sitte her hjemme å lese ukeblader, hehe….

6 kommentarer
    1. Nei, jeg får lese litt anmeldelser og sjekke….det må jo ha et bra språk også….dette er hennes historie…Sønnen kommer med bok om sin story…fruensvilje:

    2. Leste mer bøker før, får vondt i nakken av det så ikke ofte nå… Er nok bra den boka.. har vært en spennende sak å følge med på..
      Hyggelig at du skal på julebord da.. og at det er en passelig gjeng.. så du forhåpentligvis klarer å “henge “med i samtalen og kose deg <3<3

    3. Aner ikke noe om den boka..jeg er mest opptatt av å lese romantikk..hihih..men får noen bøker av svigermor som jeg også leser..kan hende den er der etterhvert? Du må kos deg på julebord! ha en god dag!

    4. Toini: Tusen takk, blir hyggelig å komme ut å få litt god mat 🙂 jeg leser alt mulig jeg, men det er noe med historien som fenger….Hun er virkelig en flott mor…Tenk å bo nede i det grusomme landet der da…..

    5. annebe: Tusen takk, ja henger med på det, men over det antallet der så sliter jeg….
      Et høreapparat rekker bare 1,5 meter, er jo en liten mikrofon….Boka vil nok fenge mange og tror nok den vil ligge under mange juletrær…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg