Jeg har blitt en fjellgeit….

God god morgen….Håper dere har det fint..

Nå er det kaffe, jeg sov ganske lenge i dag…Denne uka har jeg nok fått litt mangel på søvn…Ha en egen klokke i mitt hode som jeg våkner til. Så har våknet for tidlig hver eneste morgen etter av vi stilte klokka…..

Jeg liker å gå tur hver eneste dag. Det er slik jeg er skrudd sammen. Her på Kråkerøy er det masse blåløyper og Kyststien følger rundt øya….så mange muligheter. Jeg bruker aldri bilen, men går rett ut av døra her hjemme. 1 minutt så er jeg i skogen. I skogen her jeg bor er det en varde. På en topp på fjellet. Det er en rundrøys fra Bronsjealderen, altså 3000 år gammel. En grav plass….som er fredet. Denne rommer trolig bare en grav og gavene den døde fikk med seg er trolig plyndret. Men jeg tusler opp her flere ganger i uka. Stille og rolig og det er et par krakker å sitte på. Noen ganger går jeg helt til kanten av fjellet…

Flott utsikt og jeg ser helt ut til øyene ute på Hvaler….bildet er tatt med mobiltelefon…Men det skimtes likevel…

Ha en kjekk dag der ute…..

Her skal dagen NYYYTES….det er jo LØRDAG, min favorittdag….hvilken er din beste dag?

10 kommentarer
    1. Tusen takk, her skinner solen og et nydelig vær….Kos deg kanskje litt innevær hos deg i dag….nyt dagen i hvertfall…..hilsen fjellgeita ??Etdiktomdagen:

    2. Jeg liker også å komme ut litt..og gjerne et sted der man ser utover…Flotte bilder fra både opp og ned…syns jeg ser fjellgeita klatre til topps.. :)) Lørdager er fine ja… kos deg med kvelden <3

    3. Ja der må du ha lekt fjellgjeit ja…herlighet så bratt..hihi..Høres ut som du har prima natur rett utenfor døren ja…kos deg med det! Ha en super lørdagskveld og nyt helgen!

    4. Tusen takk, ja her er alt. Skog og fjell og sjø…og byen 4 km unna 🙂 fin fin kveld til deg…God helg 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg