Regnferie….med et snev av SOL og kjærlighet…

Det er surt og guffent om dagen synes jeg, det blåser iskald vind..

Alltid noe å pusle med både ute og inne. I dag var det vindusvask utvendig…vinduene var virkelig skitne etter alt regnet. Jeg har hus med alt på en flate…så lavt og fint…Så tar bare med meg en skammel og bøtte og klut og nal og tusler rundt…Tar ikke så lang tid og greit å få gjort det innimellom….Noen har kanskje høstferie eller regnferie som jeg kaller det…Gikk rundt på et hyttefelt her på øya, men lite folk på hyttene, de er vel sydover i varmen kanskje eller bare hjemme. 

Et lite snev av sol dukket opp nå i hagen, tok en runde rundt nå etter vindusvasken 🙂

Ellers så har jeg sett flere som kysset i dag, et par nedi byen og et par på tur nede i skogen, hehe…koselig det da…Lissom ikke min hobby jeg som flyr og surrer her alene…Men koselig å se at mennesker er glade i hverandre ❤️

Ha en kjekk kyssekveld der ute….

10 kommentarer
    1. Hihih..koselig å se kyssende par..jeg også tenker da at det er godt å se at noen er glad i hverandre..og tør å vise det…Så flink..jeg burde tatt vinduene jeg også..får se en annen dag…hihih..Ha en god kveld!

    2. Tusen takk, lenge siden jeg har sett kyssende par….hehe,,,,,vinduer er enkle her hos meg…..går fort unna 🙂 har så enkelt praktisk hus…ikke høyt og ingen trapper…dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. skulle hatt alt på en flate jeg også,men her har vi hele 4 etasjer,når det er sagt vasker ikke jeg alle etasjer så ofte,blir helst den etasjen som vi bor i :))

    4. Da sier det seg selv….man vasker der man befinner seg 🙂 4 etasjer med vinduer kan være et ork….jeg har verken kjeller eller loft eller 2. Etasje…så går fort unna…med litt harelabb 🙂 fruensvilje:

    5. Jo takk, det blir lite kyssing med meg også, her jeg bor alene.En annen likhet er at jeg også bor på en flate.! Ha en fin høstnatt og ny god dag imorgen!

    6. Så flink du har vært, da =) ..og du har nå rett i det – alltid noe å sysle med – særlig når man har hus =) Ikke mye kyssing som foregår her heller – men bestandig kjekt å se at andre er glade i hverandre – og tør å vise det =)

    7. Ikke sant forskjellige sysler ute og går, etter hvordan man står i livet….
      Tror det er meldtvregn igjen i dag da,,,er det mulig lissom…
      Vel vel,,,,,ut på tur og ny dag, og tusen takk……Helene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg