God morgen :-) kaffen er på og sola skinner….

God god morgen, da er det lørdag og fri…

Jeg var tidlig hjemme fra jobb i går og tok rengjøringen. Noe jeg alltid tar på lørdag..Men i dag går altså ferden til Tigerstaden…

Bussen til Oslo går rett nedenfor døra her og er så praktisk. Går buss en gang i timen mellom Hvaler og Oslo 🙂 så lettere enn å ta toget. Nå er det morgenkaffe og hygge her hjemme…

Så blir det å hoppe i dusjen, deilig. For på hverdagen rekker man nesten ikke dusje, hopper inn og hopper ut. Lørdag er luksus, rekker til om med å vaske håret og ta en bodyskrubb…..:-) ja, jeg elsker lørdager ❤️

Sønn min må møte meg på bussen der i Oslo, for jeg har litt å bære på…og inne i konvolutten ligger også 4 flaxlodd…

Synes jeg har vært kreativ jeg…vi skal titte på en høstjakke til ham også…han har en snill mor, hehe …

God lørdag…

12 kommentarer
    1. Hehehehe ja slik er det å være mor <3 Kjenner meg igjen der 🙂 Men vi er heldige tenker jeg, som har disse gutta - og at vi kan fortsette å skjemme de litt bort - eller - gi de det de trenger som de ikke kan helt koste på seg selv. Viktig og godt at man kan ha et godt forhold til barna 🙂
      Ønsker deg god tur til Tigerstaden!!!! Og så fikk du fint ver i dag også 😀

    2. Tusen takk, hehe….vi skjemmer dem bort og duller med dem selv om de har flyttet og er voksne…slik er det å være mor. Viktig med gode forhold med ungene våre…vi får jo masse hygge igjen oså da…sola skinner, så trenger bare å nyte været og dagen….Ha n super dag 🙂 Etdiktomdagen:

    3. Ja det var ikke lite pakker! hihihi..du må kose deg i tigerstaden…ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg