Tror jeg har funnet verdens største bukett….

Her i Fredrikstad er parkvesenet flink til å pynte byen vår…Plutselig fikk jeg se denne buketten her om dagen, da jeg var på brygga på andre siden av byen..Blomstringen begynner å dabbe av nå ser jeg…

Fikk endelig tatt bilde i dag da, min eldste sønn er 30 år i dag, 24. september så det var lissom blomster til ham da.

Han bor i Oslo, men jeg dro ikke inn til ham i dag. Synes det er litt mer sjarm på en hverdag i Oslo..slik at vi kan shoppe litt og så spise og hygge seg. Han leier bare i Oslo, sammen med flere. Så er enklere å spise ute på restaurant 🙂 så vi ble enige om at jeg kommer inn til Oslo en dag denne uka som kommer. Greit å se litt når jeg først tar turen inn.

Så dro ut og besøkte min mamma i stedet. Tor Ivar har bursdag i dag sa jeg, å har han det sa hun…Hun er jo dement og syk…

Men HURRA for Tor Ivar ❤️

 

18 kommentarer

Siste innlegg