Sett fokus på et lys i mørket….innlegg 2 i dag 22. september

Jeg kommer innom igjen…Vi må fokusere på lyset….Vi er inne i en mørk årstid. Mange mennesker isolerer seg. Ikke alle har en stor omgangskrets eller mange venner eller stor familie…Høsten kan være en tung tid…

Vi må fokusere på andre mennesker. Det er så lite som skal til. I dag møtte jeg en dame som jeg har sett en del ganger på veien. Nå møtte jeg henne på gangbrua over til byen. Jeg hilste på henne, men jeg stoppet også. Jeg så hun hadde en pose med garn. Da benyttet jeg anledningen til å spørre henne hva hun skulle strikke. Hun lyste opp og samtalen var i gang 🙂 2 ensomme mennesker ble plutselig 2 gode bekjente 🙂

Lys opp litt, alle monner drar….❤️

8 kommentarer
    1. Nei, utrolig lite som skal til å se litt lys i et annet menneske 🙂 et smil, et nikk og et par ord…Utrolig koselig synes jeg..Blir glad jeg når jeg ser et annet menneske smile til meg…fruensvilje:

    2. Ja det er så sant..så lite som skal til for å lyse opp litt…Så koselig det hørtes ut..:-) Du er nok en vennlig snill sjel…:-)

    3. Tusen takk så hyggelig å høre…jeg er nok veldig glad i mennesker og er aldri redd for å ta kontakt…ja, ble skikkelig trivlig. Hun skulle strikke sokker til 2 barn om skulle flytte nordover snart. Rød og fine sokker 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg