Amatør…….synger Anne Grete Preus

Sangen har en litt artig historie. Hun lagde sangen etter en middag i Paris. Der var det noe med 2 forskjellige drinker…

En av drinkene het Amatør, og vi nordmenn vet jo at amatør betyr litt lite peiling. Men i Franrike betyr det motsatt…..så er man i Frankrike og ser noe med amatør så ta det, enden på visa var at den største drinken skulle du ta hvis du var amatør…..skjønner dere 🙂 Artig historie, hørte dem sist jeg var på konsert….

Jeg har null peiling på sopp, min greie er at hvis jeg ser mye sopp et sted i skogen, så tenker jeg, de er giftige. Hadde de vært gode matsopper så hadde de blitt plukket tenker jeg…..Sånnt tenker jeg…

Kom over dette partiet en dag i skogen denne uka, lot de stå jeg 🙂 

God lørdag i øs pøs….kos dere…

14 kommentarer

Siste innlegg