Pusle pusle og male male sa kjerringa :-)

Det har vært litt rusket vær noen dager, så jeg har flyttet arbeidslysten min inn, har nok å gjøre ute, men jaggu litt å ta tak i inne også 🙂 så nå har jeg brukt et par dager med å male vinduer. Jeg har karnapp, det er litt sånn gammeldags og 4 vinduer tett sammen. De trengte å males. Så nå har jeg malt 3 strøk med halvblank maling. Grusom kjedelig jobb, men hvitt ble det hehe….

Den lille anda med gummistøvler kjøpte jeg i Ringkøbing, søt synes jeg. Alle hadde forskjellige gummistøvler på, jeg er glad i lilla så jeg falt pladask for denne….

Kjøper du med deg noe hjem fra ferien din….? 

 

6 kommentarer
    1. Greit å få unna litt sånt 🙂 Den anda var herlig da, jeg kjøper inn sånne ting. Og elske litt barnlig uttrykk på ting .-) Så en sånn and ville vært midt i blinken for meg også 🙂 Har mye i den stilen her 🙂

    2. Ja, ting må gjøres i et hus ute og inne 🙂 sånn er det bare. Jeg liker leken stil, litt av alt og gjerne litt farger. Koselig at du likte anda, jeg ble helt forelsket 🙂 tror jeg må til Ringkjøping igjen 🙂 frodith:

    3. Så søt den anda var…Bra man har noen prosjekter inne også..særlig nå fremover…jeg skal få vasket og ordnet her etter alt som skjedde i helgen..for nå har vi sagflis overalt! hihih.. jeg pleier å kjøpe med noe fra turer ja…må ha noen minner! ha en god dag!

    4. Tusen takk, veldig søt and. Må ha litt prosjekter på gang. Jeg vasker litt inne jeg å, for det har vært mye harelabb , kos deg med vask. Det er koselig når det er rent 🙂 Moro å kjøpe litt, så har man minner fra turen. Det er så koselig 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg