Dagene går og jeg har jo ferie……

Jeg tusler rundt huset med slange og skrubb. Tar litt hver dag, for jeg holder på å

vaske huset utvendig for skitt og sopp. Det må gjøres, jeg stresser ikke, tar en vegg og prøver å hygge meg med det…..

Etterhvert skal jeg også på en ferietur til Danmark, ble helt spontant. Tok med meg en haug med ukeblader fra mamma, og der leste jeg om Hvide Sande og Ringkøbing. Nå har jeg bestilt både fly og hotell. Det skal bli deilig å komme litt vekk fra dørene her hjemme….Så jeg teller ned, gutta er voksne og hadde ikke lyst til å være med. Så de passer på mitt nyvaskede hus og hage 🙂 

Har du vært i Ringkøbing? Ligger midt på Jylland. 

8 kommentarer
    1. Så deilig at du gjør sånt for deg selv – herlig å få slappe litt av etter all sommer-jobbinga =) Var et par ganger i Danmark da guttungen var liten, men ikke Ringkøbing =)

    2. Ja, må unne seg litt. Er ikke så kjent dette stedet. Og litt tuklete å komme seg fra Billund og dit. Men finner vel frem, må bytte buss og tog 3 ganger 🙂 Helene:

    3. Høres avslappende og godt ut med en sånn sommer. Og en liten svipptur til Danmark er jo aldri feil.
      Herlig når man kan la seg inspirere ved å lese lånte ukeblader <3

    4. Det blir nok en fin tur..ikke vært der men liker Danmark :)) Syns du har vært flink med hus og hage så du fortjener en tur nå…. <3<3

    5. Ja, deilig å bare ta dagene som de kommer. Blir ikke feil. Ja, sånn kan det går når man leser et ukeblad på stranda. Da var jeg solgt :-)Eva:

    6. Så herlig! Godt å ha noe og se frem til…bare det ikke blåser for ille i Danmark..så er strendene helt utrolig flotte…kos deg med rent og fint hus! og hage!

    7. Tisen takk, huset er renere ute enn inne, hehe, ja, blåser ille bestandig.. Men får gå og titte litt på livet og slappe av fra data og mamma som er dement. Og ta litt vare på meg selv 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg