Det ble i olje på plattinger i dag….

I dag,

Været var fint og jeg har litt å pusle med. Som dere vet så har jeg hus og hage og jobb…

Så jeg må bruke flere dager i ferien min hvert eneste år, til vedlikehold av huset. For det gjør seg ikke selv, det er sikkert og visst. Så jeg begynte å olje plattingene rundt huset. Tar nok resten i morgen. Det er inngangsparti foran huset som jeg ikke tok i dag. For jeg kan ikke olje alle steder på en gang å sperre meg inne….hihi 🙂 

Etterpå så koset jeg meg i hagen og så ble det bad etter det igjen. Ut til mor etterpå i kveld med matvarer….

Så nå er det blogglesing og masse hygge. Dere er så flinke alle sammen ❤️

8 kommentarer
    1. Ja det er mye jobb som følger med, når man har hus og hage – men det er nå litt koselig også..og så blir det jo så bra etter hvert som man blir ferdig med noen prosjekter =) Kos deg masse-masse, og ha en fortsatt flottersfin kveld =)

    2. Tusen takk, ja, liker å,holde på litt jeg. Er ikke den typen som liker å sitte for mye rolig. Så det er kjekt med diverse prosjekter og det gir mestrinsfølelse som igjen generer lykke ….Helene:

    3. Så flink du er! ja det må gjøres..og jo lengre man venter..jo mer jobb blir det…HA en god ny dag i dag!

    4. Ja, ikke sant man bør komme gjennom faste ting i løpet av sesongen…Tusen takk og det samme til deg. dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg