Lita koselig …..en drøm kan ingen ta fra meg :-)

I dag!

Har jeg vært en tur på visning. Det var en hytte på visning like ved mitt barndomshjem. Et flott sted og like ved vannet. Denne hytta var vel sånn 5 minutter fra vannet. Lita koselig hytte, men stiv pris…. Var også bare meg som møtte på visning 🙂 

En av hobbyene mine og min drøm er å skaffe meg en liten koselig hytte. Så jeg er innom og tittet hver dag. 

Har dere noen tips på andre nettsteder? 

Så jeg titter videre, det er viktig med drømmer 🙂 

 

Ha en flott kveld! 

12 kommentarer
    1. Har dessverre ingen gode tips, nei..men tommelen opp for drømmene..hva skulle vi egentlig gjort uten dem?? Ha en flotters kveld videre =)

    2. Helene: Tusen takk i hvertfall. Titter innom finnern,,men ikke lett 🙂 skal jo finne den optimale hytta som ikke koster noe særlig….hehe

    3. Hyttedrømmen er nok en kostbar affære for de fleste å realisere. Men man kan også være veldig heldig. Jeg er (var) arving til en hytte, sammen med broren min. Men jeg valgte å si fra meg hytten. Jeg orker ikke noe mer å stelle og føle meg forpliktet til å bruke 🙂 Jeg har rett og slett ikke helse til det. Men jeg får lov til å bruke hytten så mye jeg orker likevel, så sånn sett er jeg jo heldig. En vinn vinn situasjon for meg 😉
      Drømmer er utrolig viktige. Det er jo de som driver oss videre. Og hyttedrømmen kan absolutt bli realisert en vakker dag <3
      Unner det virkelig det 🙂

    4. Eva: Så hyggelig for deg da at du kan benytte hytta og være uten firpliktelser. Fint å ha et sted å dra til. Uansett viktig for å ha en drøm om å eie min egen hytte. Må ikke være stor, sånn som denne. Denne var på 38 og det er mer enn nok. Og jeg liker at ei hytte er ei hytte. Kan gjerne være utedo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg