Sommer kommer……Du også liker vel sommer?

God morgen, det er sommer og sol. Jeg liker sjø og sol og bad. Det er en fin måte å lade bartteriet på. Være ute i naturen og sola. Er jeg hjemme så begynner jeg alltid med noe..Men ut på tur til sjøen så er hodet fri og litt miniferie det er deilig. Bildene er fra den dagen jeg var ute og badet. For å komme til favorittstedet mitt som ligger på en øy utenfor øya, så er det laget en bru.

Og så et bilde av det nye cafesettet mitt igjen da, for det er så SOMMER! 

Er det ikke idyll? Det er disse stundene jeg tenker på når jeg sitter der vinterstid ….

#idyll

#sommer

#skolebrød

6 kommentarer
    1. Ja det er virkelig koselig med sommerbilder! for ja..det ER jo faktisk sommer nå…Flotte bilder! ha en god ny dag!

    2. god morgen.Her hadde du mange fine stemningsbilder som sier sommer,ja det er kos med sol,sjø bad er ikke jeg god på ,men det hører vel til hi hi .Tror sjøen er en del kaldere hos oss enn hos dere,vi har mye smeltevann fra fjella som gjør vannet vårt ekstra kaldt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg