Blir ikke Oslotur denne helgen……

Hei og god pinse! 

Nå er det noen fridager igjen, det er deilig. Men kan nesten bare se ut av vindu, så vet jeg at det er pinse. Pinse = dårlig vær, ikke alltid da, men ofte synes jeg. I Fredrikstad er det håndballcup. Ser det har blitt rigget på tribuner og baner og ja tivolii har kommet også, hører med. Selv har jeg aldri spilt håndball, bare volleyball. Det var gøy. Var til om med utdannet dommer og dro rundt i indre enfold og dømte kamper. Selv spilte jeg på det beste i 3. div, men da ble plutselig mye mer alvor ut av det. Var mest moro å spille i 5. og 6. divisjon. 

Beklager mimringa mi, men drømte meg litt bort her jeg sitter i sofaen. Får vel komme meg ut en tur i skogen og få litt energi, men i dag ble det rett og slett en cowboystrekk etter jobben….

Ønsker dere en fin fredagskveld i hus og hytter 🙂 

God Pinse! 

Fikk forresten melding fra ei venninne som har leilighet i Spania, der feirer dem visst ikke pinse…Det visste jeg faktisk ikke. 

6 kommentarer
    1. Ikke noe fint vær her i dag heller.. kjedelig men sånn er det bare 🙂 Jeg har aldri drevet med ballspill sånn organisert.. artig at du har vært dommer også da :)) Da håper jeg det blir både turer i skogen og kos på sofaen på deg i helga :)) Jeg viste heller ikke det om Spania… Stilig det urbane bildet :))

    2. Ja, får kose hjemme. Lese litt og slappe av. Litt kaldt og guffent ute, sånn er det. Været kan vi ikke få gjort noe med. Ha en fin kveld 🙂 fruensvilje:

    3. Tusen takk, ja, likte det bildet selv jeg. Ønsker meg et kamera. Litt enklere å legge over bilder. Artig å være dommer og ha litt myndighet. Jeg likte det husker jeg. Ja får komme seg ut på tur, nå straks 🙂 ha en fin fin kveld. annebe:

    4. Vi har faktisk ikke noe tradisjon rundt pinse her i huset heller..er bare en ekstra fri dag… Ha en god helg..og godt å mimre litt!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, det er jo aften og mer betalt for dem som disse dagene. Vi andre får kose oss. Gjør ikke så ut av det jeg heller. Bare en liten miniferie 🙂 ha en flott kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg