Det er aldri noen tips om hvordan man skal bruke penger……:-)

Vi leser blogg opp og ned, hvordan man skal spare. Sette opp budsjett. Handle en gang i uka. Handle klær til barna på salg. Dra på ferie utenom skoleferien. Ja, listen  er vel nedten utømmelig…….

Når kommer det blogg om hvordan skal vi bruke alle pengene vi har spart ved å være gjerrig…..?

I dag forresten kunne jeg virkelig unne meg en frisørtime. Og det er IKKE billig. Farge av ettervekst og klipp til nette sum av kr. 1.275,- ……ja, koster å bli snart 54 og dekke over grå hår…! 

Hvorfor kunne jeg unne meg den frisørtimen….? Joda, laga jo pølsegryte som kostet kr 60,- og den har jeg hatt i 3 dager 🙂 

Og ikke nok med det, joda jeg har vært i skauen og plukka blåbærlyng…spart penger, må brukes vettu 🙂 

Så nå har det fått tips om hvordan bruke opp ALLE pengene som er spart. Gå til frisøren på en mandag, så slipper man å tenke på alle kronene som står der og råtner på rot på en mandag….. 🙂 

Tips om blåbær fikk jeg her inne, du vet selv hvem du er…..for jeg er ikke så god på å lime inn andres blogger enda….Go mandag der ute…. 

8 kommentarer
    1. blåbærlyng er vakkert og allergivenlig om en ikke tåler pollen,men bilde ditt ligger med vasen på langs ))
      Ellers er det nok litt forskjellig hvordan en bruker sine penger og gode råd er lett å få,uansett så liker jeg å ha litt på bok,en hvet jo aldrig om det dukker opp noe uforusett

    2. Ja, tok bildet med ipad igjen og snudde den når jeg skulle skrive. Blir ikke lett, men ser riktig fra min ipad….får trene mer 🙂 fruensvilje:

    3. Se der ja..blåbærlyng ER vakkert! og jeg er helt enig..man skal unne seg noe innimellom..men jeg syns det er godt å ha litt penger i reserve..og det er ikke alltid like lett å spare opp..for det blir ofte til at jeg unner meg ting..eller unner oss ting til hus og bil..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: hehe,,,,skulle lissom være litt IRONI
      Ja, jeg er god på å spare for det er såååå viktig. Og tusen takk for tips om blåbærlyngen. Ja, viktig å spare men man må også unne seg litt. Helt klart.

    5. Ja syns virkelig man burde få litt hjelp til hvordan man skal få kvitta seg med pengene..hehe…:)) Nå er heldigvis økonomien ganske bra.. men liker ikke å “sløse” så har jeg vært litt raus med noen ting .. kniper jeg inn litt på noe annet.. Å føle seg vel på håret er viktig , men jammen er det dyrt å gå til frisøren :)) Blåbærlyng funker fint som pynt det <3

    6. Hehe, ikke sant 🙂 ja, viiktig med sunne tanker ja. Jeg vil heller ikke bruke for mye penger, men noen ganger koster det ……annebe:

    7. hahahahaha jepsipepsi!!!
      Ikke lenge før jeg også skal bruke oppsparte midler heheheh Må til frisør snart – og da flyver de oppsparte midlene galant avsted 🙂 Frisør er liksom det dyreste en gjør snart her i verden 🙂 Oppsparte midler er kjekt å bruke 🙂 Selv om jeg nok ikke er så flink til et å spare så er det jo kjekt å ha noe på lur 🙂
      Ha en flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg