Mainøkler / utrolig vakre disse blomstene, og lukter himmelsk.

Mainøkler på hele øya her!

Dette er lykke for meg, disse er så fine og sarte. En av de de vakreste blomstene jeg vet om. Etter

liljekonvall da, for de er aller vakrest. Disse er god nr. 2. Det er kanskje slik vi mennesker er også! Alle kan vi ikke være vakrest, men vi blomstrer litt alle og en….. 

Kanskje finner du også mainøkler, gror litt i enger og kratt. Plutselig ser du dem, og da kan det være mange på samme sted! 

Dem som leter dem finner, og jeg har mine favorittsteder. Men i dag fant jeg et nytt sted. LYKKE FOR MEG 🙂 

Solen skinner og vinden er mindre skarp i dag. Sånn er jo mai. Ene dagen vinter, neste dag sommer. Vi tar det vi får! 

Ønsker dere en magisk ettermiddag 🙂 Kos dere og ta vare på hverandre der ute! 

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett verken de eller liljekonvallen enda i år, men får ta en tur å se etter dem snart..nydelige er de :)) Tror min favoritt er blåveisen :))

    2. annebe: Ja, utrolig vakkert med Blåveis også. Liljekonvall er like rundt hjørnet. Bladene som du har kommet, men blomsten er bare en tynn ranke. Vi får vente noen dager til 🙂 ha en fin kveld.

    3. Åååå så koselig! Ja de er flotte, og søte…har et sted jeg vet de finnes jeg også..rett ved sjøkanten..opp ved fjellet.. Kos deg med kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg