I dag var det sommer og vinter på en gang :-)

Ut på tur, og det var isvind! Topplue og vanter var på. Utrolig hvor fort været kan skifte…Lørdag var det for varmt i hagen her hjemme! 

Jeg bor noen hundre meter fra Glomma, og blir mange turer ved elven. Like ved meg er det et naturreservat og masse siv. Og i dag, 8. mai var dem der 🙂 

Hvem….?

Svalene, de små svarte. Høyt og lavt. Er ikke det sommertegn da! Så da ble det sommer i dag også. Det er viktig å titte litt rundt seg, for det er mye å se på nå! 

Ønsker dere alle en kjekk kveld, nå er det en god kopp te som gjelder…

Vi prekæs! 

2 kommentarer
    1. Ja det snur fort..sommer i går, vinter, vår i dag..kom noen få snøfnugg..og jeg hadde “buffen” over ørene! Så herlig at dere har fått svalene..Da er sommeren rett rundt døra…. ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, ja det er sommertegn for meg. Linerla er vårtegnet, og så min andre favoritt. Svalene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg