Det er mange Mumle Gåseegg der ute……

Fra Wikipedia: Mumle var født fra et gåseegg som fem koner hadde ruget på. Han mumlet mens han lå der og derfor navnet. 

Overalt treffer du disse Mumle Gåseegg – i nabolaget, butikker, på arbeidsplassen. Sikkert på slottet også! 

I en av butikkene i Fredrikstad møtte jeg på en slik. Han mumlet og mumlet og jeg fikk ikke med meg hva han sa. Til slutt bare svarte jeg noe. Han ble irritert og mente at det hadde han spurt meg om. Jeg hørte ikke hva du sa sa jeg til ham. Du snakker ikke, du mumler. Du som står i butikk burde lære deg å snakke TYDELIG ….

Kona hans som også var i butikken, begynte å le! Sikkert så enig med meg!  Men han tar det jo ikke til seg. Sikkert flere enn meg av andre kunder også, som blir irritert på slike Mumle Gåseegg!

Du finner dem sikkert du også, behøver ikke lete veldig 🙂 

#hørseltap

#nedsatthørsel 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg