Jeg kan ikke høre gresshoppene lenger, men jeg kan lese….! :-)

God morgen fra Fredrikstad, ser ut som en nydelig dag. Fortsatt litt kjølig, men er meldt sol og varmt neste uke!

Hele livet har jeg tenkt, hvorfor akkurat jeg. Hvorfor skulle jeg være den som arvet nedsatt hørsel. Det er tungt å tenke på mange ganger og det gjør noe med deg. Det er på en måte litt usynlig, folk ser det jo ikke på meg. Hun ser da frisk ut tenker de sikkert. ….kanskje! 

Men poenget mitt her i denne bloggen. Jeg kan fortsatt lese! 

Akkurat ferdig med “Hele livet på en dag” av Alyson Richman. En sterk bok fra Praha på 1930 tallet. Historien kjenner vi alle. Det ble krig og jødene ble sendt til Auschwitz. 

Vi må aldri aldri  glemme!  

 

#hørseltap 

#gladiålese

 

Ønsker dere alle en super lørdag med og uten bøker. Gjør lørdagen til din dag, nyt den og lad batteriene. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg