101 gode grunner til å gå på tur!

 

 

En av grunnene er å spise niste, noe man har i sekken eller i lomma! Jeg hadde med sekk med litt av varje…

 

De 100 andre grunnene kan være: 

 

Turstier

Kulturminner

Severdigheter

Utsiktspunkter

Stedsnavn

Historie 

 

Dere skjønner hva og hvor jeg vil…Det beste er egentlig å kjøpe seg et kart, hvor det står om de forskjellige stedene i området og krysse av etter hvert…På Kråkerøy-kartet jeg bruker er det 100 grunner til å gå på tur.

 

Jeg har ikke vært alle stedene som er merket av. Noen har jeg vært på 100 ganger og noen steder har jeg som mål å komme til..en dag…Så bare til å kjøre på 💚

 

Altså så enkelt – 100 gode grunner til å gå på tur…Sikkert 100 grunner til! 

 

8 kommentarer
    1. Jepp – det er mange god grunner til å gå på tur! Kjenner meg igjen i de du ramser opp her…..! Viktige grunner for meg er nok: vann, utsikt, severdighet, historie, ukjent sted, gammalskau, ny by, osv osv…..! Og vann og kvikklunsj er med – og mat på langturer…………! Bare å kose seg – og traske ivei! Klemmer <3

      1. Så flott oppsummering. Ja, nok av muligheter. By og land..Moro..
        Vann er alltid høydare..Da får man masse energi..Deilig..By er mer slitsomt, men er gøy å vandre i bygater.
        Men roen er ikke på samme måte som i skogen. Så er man sliten, så er det lurt å vandre i naturen.
        Man får ikke sammen effekt av en tur i byen..Men sånn er det. Variasjon er viktig. For å gå lei er jo bare tråkig.
        Det vil man jo ikke.
        Klem klem og natta <3

    2. Mat og drikke på langturer – noe godt i lomma på kortere turer – stormkjøkken å koke eller steke noe godt på langtur – bålbrenning – stillhet og fred og utsikt og mestring og…. Ut på tur er bare lekkert! Herlige gode grunner alle som èn 🙂 klems

      1. Herlig oppsummering, ja det er topp altså..Det er så mange muligheter og noe burde passe for alle.
        Pakke en sekk, komme seg ut….Helt nydelig. Stikke en kjeks i lomma, sjokolade eller et eple…noe å tygge på..
        Kos deg masse med kvelden, klems… 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg