10 plasser opp fra i går – måtte det fortsette

 

God søndag!

 

Joda, jeg vet jeg maser om dette! Men det er jo greia her på blogg at folk skal finne oss! Jeg snakker ikke bare om selv – men alle oss her som blogger! Vi må opp og frem og vise verden at det er mye å lese her inne! Skal jeg velge å bruke tida mi på nettet, leser jeg meg heller opp her inne inne enn på de overskriftene med klikkagn hos VG eller Dagbladet.

 

Jeg liker å lese aviser jeg, men ikke de med største overskriftene. Skal jeg lese artikler – ønsker jeg å lese de jeg selv ønsker å finne og ikke dem avisa ber meg om å lese! Det blir for dumt, kjenner jo ikke de personene de skriver om en gang. En eller annen kjendis har kjørt i fylla, en annen har fått corona! Andre har tatt en operasjon – så overskriften lyder: “Slik ser hun ikke ut lenger.” Slitsomt…Og for ikke snakke om sex. Så mye skriving om det på forsidene av store aviser, og på forsiden (på nettet) på den lokale avisa her i byen! Herregud altså…Bare for å dra inn folk og klikk og tjene penger på annonser som ligger bak! 

 

Nei, kom hit på blogg – her er det gode fine mennesker i alle aldre og med flotte bilder og et hav av flotte fortellinger, smarte ting, oppskrifter og ikke minst et godt vennskap mellom oss bloggere! Og også mellom våre faste lesere som ikke blogger selv! ❤️

 

Vil du virkelig miste alt dette nei, det bør du ikke. Så heng med her på blogg, du finner siden her: NORGES STØRSTE BLOGGPORTAL Så bla i vei og finn deg noen gode favoritter og les deg opp! Da er denne søndagen reddet også!

 

Ønsker deg en strålende søndag! Med godt lesestoff…

18 kommentarer
    1. Gratulerer med fin plassering 😊Ja, fortsetter nok bloggingen jeg også, selv om det sikkert blir mindre igjen når jobben krever 🙄

      1. Takk takk, ja man får jo mindre tid når man er på jobb. Men klikke seg inn rekker man jo innimellom slagene.
        Ha en fin dag…klem fra meg.

    2. Som du vet, blogger jeg ikke selv.
      Men jeg har funnet noen favoritter som jeg leser hver dag.
      Og koser meg med det.

      1. Ja, det er koselig det! Både deg og andre bloggløse som leser her hos meg
        og andre steder. Det blir en fin dynamikk synes jeg.
        Ønsker deg en fin kveld! Her drar den siste julegjesten hjemover i dag og det
        blir rart! Klem..

    3. Dette du skriver om media er veldig sant.

      En annen ting jeg vil påpeke er at de artiklene statsstøttet media poster om viktige ting, eller nyheter vi burde få med oss, som de helst ikke vil vi skal få med oss, blir ofte postet på tidspunkter hvor det er færrest lesere. Det, ihvertfall jeg vil vite, det forsvinner inn i alt tullet de skriver om, du nevner såkalte kjendiser. Så har vi alle fryktoverskriftene. I går fikk vi vite at Aqua-René er blitt covid-smittet. De måtte lete opp en danske, når det er 350 000 nordmenn å velge mellom.

      Nei, blogg er mer ekte, og din blogg merker jeg at jeg er stadig oftere innom. Liker å være med deg på din reise her i livet. Det er litt befriende. Takk 🥰

      1. Blogg er mer ekte helt klart og jeg er som Vera over her..
        VG er jeg snart så lite interessert i, så det blir som henne! Se overskrifter.
        For man føler seg lurt rett og slett. Men det er penger å hente på annonser så
        det er vel dem sin måte å overleve på. Men bør snart fornye seg!
        Se og Hør er det mange år siden jeg leste!
        Tusen takk forr koselige ord om min blogg…

        … Er en ekte blogger fra Kråkerøy – litt rett fra levra her også!:-)

    4. Gratulerer med fin plassering på lista 🥰 Her på blogg.no må man være mer aktiv for å holde seg synlig, noe jeg slipper på den andre bloggen min. Der fungerer statestikken helt annerledes, og man blir ikke bort hvis man ikke er på et par dager. Jeg har sluttet helt å lese aviser og sladderblader, nå glanser jeg bare overskriftene når jeg står i kassakø. Det interesserer meg ikke lenger om hvem som kommer på middag hos kjendisene, hvem som er sammen med hvem eller hvem som snart forlater denne verden. Mer opptatt av andre ting 😉

      1. Tusen takk, her må det blogges. Hvis ikke detter man helt ut. Har skjønt det er annerledes i den andre bloggen din.
        Skulle vært litt forandring her inne også, de som ikke har blogget på en evighet skulle blitt fjerna fra
        lista! De er jo ikke aktive og har meldt at de slutter å blogge.
        Helt enig med deg – det er ikke noe av interesse å se hvem som er kjærester eller hvor mye penger dem har eller
        hva så…var litt artig på jobben tidligere, da pratet vi litt rundt dette og det var gøy. Men alle disse gode
        kollegene mine har jo sluttet.Det er helt andre tider på en arbeidsplass nå. Det er ikke tid for sånt lenger!Vi byttet på
        å kjøpe blader og lånte av hverandre. Og skravlet om alt mulig i kaffepausa..Nei bruke penger på Se og Hør og VG gidder
        jeg overhodet ikke. Og på nettet er det bare lureri. De gode artiklene forsvinner i alt fjas…

    5. Gratulerer med bra plassering! Vel fortjent det 😀
      En må nok være aktiv for å synes her, og som VeraLynn sier, så synes vi bedre på den andre bloggen, men jeg får flere lesere her uansett ☺
      Nå har jo jeg også vært mer aktiv enn på lenge, og det er fordi det er artig å blogge igjen, og jeg er litt mer inspirert til å skrive.
      Veldig enig med deg, at noen kunne fjernes, for jeg forstår ikke helt at de har så mange lesere hver dag når de ikke har blogga på lenge, men det er vel mange som er inne for å se om det er noe nytt.
      Og når det gjelder overskrifter på avisene, så er jeg også veldig enig. Jeg tenker også på barnebarna mine som får med seg så mye mer enn de har godt av. Etter min mening ihvertfall ☺ Jeg er litt gammeldags jeg da 😀

      1. Her på blogg må man stå på for å synes – det er slik plattformen er bygd opp.
        Bra du har fått motivasjon opp igjen for det er fin hobby og man blir kjent med folk.
        Sosialt og hyggelig. De blir besøkt, men de er ikke aktive. Skulle vært noen regler for det.
        Hater slike overskrifter i avisa og tenker som deg..synes ikke det er så greit jeg.
        Kos deg masse med kvelden og takk for en veldig fin kommentar! 🙂

      1. Tusen takk, må lissom prøve å markedsføre oss her på blogg! Dele på sosiale medier og
        snakke varmt om blogg til folk! Fin kveld og god arbeidsdag i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg