10 grader ute og det er sommer! Sier kalenderen…

 

Blå elger er ikke hverdagskost, men alt finner du i Gamlebyen. Her var det utenfor en butikk som solgte gamle bokser og gamle kofferter og sånne papp-elger da. Kreativt. Er du kreativ eller vil ha ideer så er det bare å besøke Gamlebyen. Turistene begynner å komme, selv om de regner og blåser bort….

🙂 🙂 🙂

Ellers så har jo jeg hus- og hagedager nå. Men ikke lett å få gjort noe mellom regnbygene i dag tenker jeg. Men skal plante noen sommerblomster. Fikk til en billig penge. Så det er Solliv vet dere! Elsker jo å finne noe til billige penger som er søppel for andre, men ikke for meg…..:) Skal vise dem i et annet innlegg for jeg orker ikke gå ut nå for å ta bilde. Nå er det kaffe og frokost.

🙂 🙂 🙂

Så får vi se hvordan det går med mine prosjekter ute! Men dagen i dag er kald og guffen. Så får nesten bare ta dagen som den kommer…:) Blir noen smilefjes i dag, men det lyser opp!

KOS DEG MED DAGEN, FERIE ELLER JOBB! 🙂

 

@solliv

14 kommentarer
    1. Da ønsker jeg deg en fin dag, Solveig! Her er det bedre sommervær for tiden enn det du har da……… bare litt skodde og nordavind – men sol har vi 🙂 klem og gode ønsker!

    2. I dag skal det regne her tror jeg. Men jeg reiser jo avgårde i ettermiddag, så da er ikke været så nøye akkurat i dag. I går var det nydelig her, og jeg ble til og med litt solbrent.
      Håper virkelig at været blir bedre og varmere. Både for deg og for turistene ♥ Klem ♥

    3. Jeg klippet plenen i går samt klippet noe buskas, for det ante meg ( gikta) at det vill bli regn tidligere enn de hadde meldt. Joda, øspøs i bøtter og spann resten av dagen. Var heldig med den. Resten av buskaset får vente. Kjølig her også i dag. Dessuten mye vind. Jeg synes det er vanskelig å få gjort så mye i hagen når været er så ustabilt, for da blir jeg også ustabil i kroppen. Men det er bare å ta litt om gangen når man kan.

      1. Ja, klippet plen og sånn i går jeg å. Men har myyye mer jeg skulle gjort. Men hage i regn er ikke så gøy synes jeg. Så blir litt ute og inne…Blir ustabil i kropp av lavtrykk. Helt klart. Fin dag til deg….

    4. om sommerplantene er billige og ikke av dei frodigste ,så kommer dei seg fort når det regner,for det er vann som er oppskriften til att plantene skal begynne å vokse igjen ,her måtte vannsprederen på i går,var veldig tørt i grønnsakshagen,skyet her i dag 14 + men tørt ,så får vi se om det kommer litt regn ut på dagen ,du får kose deg inne mellom bygene du da

      1. Tusen takk, her øsregner det skikkelig. Får lese litt. Og så må jeg på butikken en tur :)Liker planter som er puslete jeg….Det er gøy å se hva som kommer etterhvert…:)

    5. God formiddag og lykke til med prosjektene dine 🙂 Her skinner sola, men det er ikke med den store varmen i strålene. Det er faktisk de plantene som er minst og mest puslete, som med godt stell gir den største gleden utpå sommeren og høsten 😀

      1. Tusen takk, ja jeg bruker ikke mye penger på planter. som du sier, jo mer puslete jo bedre. Flott at det er sol hos deg da, ingen lysning akkurat her da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg