1. juledag lagde jeg rundstykker – oppskrift vedlagt

 

God kveld denne lørdagen. Vi har spist middag. Gryte med reinsdyr-skav + hjemmelaget potetstappe og tyttebærsyltetøy. Glemte å ta bilder av det da. Men det var meget godt 🙂 I dag var det jeg som var kokken. Vi er jo 3 kokker her på huset. I dag var det min tur ved grytene. 

Men 1. juledag hadde jeg lyst på rundstykker og googlet nettet. Ville ha de lette og lyse. Ikke sånne grove på den morgenen. Det er jo jul <3

 

 

Det ble tyve fine rundstykker. Skikkelig gode! 

 

 

Penslet med egg og litt sesamfrø som jeg drysset over. Her finner du oppskrift hvis du har lyst å lage dette til søndagens frokost! LETTE LYSE RUNDSTYKKER 

 

Ønsker deg en fin kveld videre. Snart tid for litt gåskole igjen. Får se om jeg får laget et innlegg i morgen! Viktig å komme seg ut hver dag vet dere! #mentalhelse

 

Romjulsklem

6 kommentarer

Siste innlegg