Jeg tar en pause….

Hei, 

Blogg no gjør oppdateringer på siden sin. Slik jeg forstår nå er alt med lister borte. Jeg finner bare de beste 100 i Norge.

Ser ingen jeg følger på bildene som ligger på Blogg no. Bare en haug med innlegg fra de store her i Norge. Dette blir for intetsigende. Jeg liker å se andres blogger og nye bloggere.  Ikke får jeg opp topplisten over kommunene. 

Da blir min blogg som er bitteliten enda mindre. Jeg trenger også litt mer utstyr. Jeg bare blogger fra ipad og det blir knotete. 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få nye lesere nå?

Forslag?

Jeg skal tenke litt…

Men nå er det advent og snart jul. Så blir mye å gjøre her hjemme. Jeg skal fortsette å lese litt og kommentere. Kanskje kommer det et innlegg også.  Men sånn som blogg er nå, blir det litt pause her fra meg 🙂 

Jeg er her hele tida og følger med…..Men føler at småbloggere må slite enda mer. 

Jeg er på facebook og andre steder. Så bilder blir det masse av…

Jeg fortsetter å lese DIN blogg. Klem herfra SOLLIV

38 kommentarer
    1. Jeg forstår deg så inderlig godt<3 kommer til å savne deg, men jeg oppfatter det samme som deg. Er i tenkeboksen selv jeg.... Har følgere som blir borte nå, de gir seg dessverre, vanskelig å være liten.
      Ønsker deg en herlig adventstid fylt med glede og kjærlighet<3
      Klem

    2. Kjedelig med denne omleggingen…jeg kommer tilbake. Blogg no må bare få litt mer orden på sakene sine..Jeg leser og følger med…bare skriver ikke så mye selv på noen dager…..Katrine:

    3. Ja, tusen takk. Jeg skal ikke slette bloggen…bare ikke skrive så mye selv. Se hva blogg kommer med. Jeg leser og følger med hver dag..Orkidedatter:

    4. Tusen takk, håper det blir orden snart. Liker bloggen jeg. Men tar noen dager pause…Men leser din og flere jeg følger.
      Kos deg med søndagen og advent. Her er stjerna hengt opp. Og stor sjokolade fikk jeg fra naboen nede i gata….fruensvilje.blogg .no:

    5. ..merker ikke noe spesielt til omleggingen jeg..enda,i alle fall..så jeg får vel si “bank i bordet” og krysse fingrene for at det fortsetter sånn. Synd du har problemer, men kjekt å vite at du er der i bakgrunnen likevel <3 Klemmerz

    6. Tusen takk, store problemer her. Men blir sikkert bedre. Så da bare pauser jeg litt istedet for å irritere meg….leser og kommenterer som vanlig….Helene:

    7. Post på Facebook. Og du kommer jo opp i feeden til oss som kjenner deg. Finn flere blogger å følge, som kanskje da følger deg tilbake og da får deg i feeden sin. Jeg har spurt(hos support) om vi ikke får tilbake de gamle listene. Skriv og mas hos Support, det gjorde jeg. De skulle se etterhvert om de gjorde noe med det, for det var mange som hadde sagt fra..

    8. Jeg får deg jo opp når du legger ut noe – så vi som følger hverandre kommer jo opp……… Jeg er ikke inne og ser på noen lister jeg så jeg vet egentlig ikke hva du snakker om når du nevner lister og slikt 😀 hehehhehe klem

    9. Ja, jeg ser dere vanlige. Men på forsiden tidligere kom det opp innlegg når noen la ut noe. Det savner jeg. Merket jeg ble litt irritert på hele greiene. Disse listene fant jeg mobilen når jeg gikk inn på blogg. Fine lister. Liker lister….hehe…Nå er det ikke slike lister lenger når jeg på blogg på min mobil. Mobil og data opererte med forskjellige åpninger. Det var gøy….Jeg skal blogge jeg….men kommer ikke noe innlegg før jeg har lest meg litt opp på blogg og sendt noen mailer. MJmettejosteinsdatter:

    10. Tusen takk, jeg skal sende mailer til support og lese meg opp litt…merka at jeg ble litt harm på hele greiene….men går over. Nå pauser jeg litt og leser meg opp litt imens 🙂 frodith:

    11. Ja det har vert litt merkelig etter denne forandringen di gjorde. Var jo enklere å finne frem til andre bloggere sånn som det var før. Men vi får krysse fingrene for at di ordner det igjen. Håper nå vi får se et innlegg fra deg igjen snart 🙂

    12. Jeg sendte dem en mail og sa hva jeg mente om at de ikke passa på oss småbloggere…. litt svadasvar, men de sa til slutt at mange hadde klaga, og at de kanskje skulle gjøre noe med det….
      Hmmm – kanskje lissom – jeg savner det! Vil egentlig bare ha bloggen som den er – og være liten og yndig, hahahaha…. 🙂

    13. Ja litt merkelig. Jeg likte å føllge med på forsiden for å finne innlegg både fra de jeg kjente og de nye….ble egentlig litt irriitert…Den omgjøringa er ikke av det bedre synes jeg….men men….jeg kommer tilbake….Men ikke i kveld og ikke i morgen….hehe 🙂 må lese meg litt opp på blogg. Cecilie kristiansen:

    14. Ja jeg og vil være meg selv. Men folk må jo finne meg. Hvis ikke kan jeg bare skrive på face. Lister må vi ha, noe å strekke seg etter. Jeg skal sende litt mailer og slikt…Likte den forsiden på blogg hvor det kom frem hver gang noen la ut noe. Selv om jeg ikke fulgte dem fast. Margrethe:

    15. Utrolig dumt altså med det “nye blogg.no”. Designet er fint, men det hjelper lite når de har tatt bort så mange funksjoner som blant annet hjelper også små bloggere til å bli litt mer synlige.. Håper dette er noe som er underveis mens de ordner til alt og de gamle funksjonene kommer tilbake.

    16. Jeg må ærlig innrømme at jeg bryr meg ikke om jeg er stor eller liten jeg. Jeg koser meg med å skrive og lese når jeg er i form til det. Og hvor mange som leser hos meg, er ikke så veldig nøye. Synes det er kjempekoselig at jeg har faste lesere, som gjerne legger igjen en kommentar når jeg har orket å skrive litt 🙂
      Jeg leser hos deg, og kommenterer når formen er god. Og synes det er kjekt å lese her. Men en pause har man så klart lov til, enten man har den ene grunnen eller andre grunner.
      Jeg lette også etter de listene som har vært før. Håper de kommer tilbake. For jeg synes også det er kjekt å kikke innom andre enn de største. De største kikker jeg aldri innom faktisk. Men fant en av mine faste på nettopp denne topplisten her om dagen 🙂 Og henne hadde jeg jo allerede besøkt. Og det har jeg gjort i mange år 🙂
      Vi liker sjelden forandringer har jeg merket meg. Men etter en tid blir vi vant til endringene, og så tenker vi ikke mer over det. Og så kommer det enda noe nytt, og så misliker vi det også, fordi det siste vi hadde var jo så bra. Jeg tror det handler om vaner. Håper at de ordner de samme funksjonene som tidligere, selv om det kanskje ser annerledes ut 🙂
      Fine kvelden til deg <3
      Klem <3

    17. Jeg er ikke så ofte inne på hovedsiden så jeg tenker ikke på det. Jeg har de faste leserene jeg har hatt lenge og noen nye kommer til også. Koser meg med blogg, men synes det er greit å være “liten”! Ha en fin kveld 🙂

    18. Tusen takk, ja liten er best. Men gøy å finne andre synes jeg. Få litt impulser. Jeg er den som kommenterer mer enn jeg skriver selv. Jeg mista det nå. Da forsiden er bare de på topp nedover hele…de gidder jeg ikke kommentere på. natheless:

    19. Tusen takk, synligheten er borte. Det er dumt, men kanskje bare midlertidig vi får se….Jeg følger med her inne. Men skal ikke legge ut noe selv på en stund…..Cassandra:

    20. Hei, ja akkurat sånn er det. Du skriver det jeg tenker. Ingen endring er bra til å begynne med. Men går seg til. Men listene savner jeg. Det var litt gøy. Noe å strekke seg etter. Topp 100 lista, er helt utenfor mitt mål. Den vil jeg aldri nå. Men topplistene fra hver kommune, digga jeg. Borte vekk, liker det dårlig…Men jeg får furte noen dager, så kommer jeg sikkert straks tilbake. Ha en fin kveld, klemmer….Eva:

    21. Ja det er vel bare en overgang dette…etter som jeg skjønte…så kommer vi frem på forsiden etterhvert…Men skjønner din frustrasjon…gleden blir litt borte….men..godt du ER her…så jeg får sett deg litt…..du må ikke bli helt borte….;.) Det får du ikke lov til…ha litt tålmodighet….så blir det nok bra…Ha en god ny uke…så håper jeg du kommer tilbake for fult..

    22. Håper du kommer snart tilbake å blogger, for hyggelig å lese bloggen din 🙂
      Vet noen om det at “småblogger” ikke er på forsida lenger bare en midlertidig ting, eller skal bare store blogger være på fremsida nå? Såfall, får man heller ikke funnet nye små blogger å følge, for er koslig å se hva folk legger ut i desember rundt om i landet.
      Det er egentlig ganske mye paradise hotell.no på fremsida for tida følte jeg da. Var så mange av de som hadde vært med der som fikk stor plass. 🙂
      Håper det går seg til 🙂
      Ha en fin desember! Håper du kommer tilbake snart! 🙂

    23. Det står i infoen at bloggere flyttes over litt etter litt – og når alle er flyttet vil forsiden inkludere disse også. Men jeg syns vel kanskje at flyttingen kunne skje bittelitt fortere?! Er vel i alles interesse at detta går så fort som mulig for å liksom få «etablert» seg med det nye 🙂 Får tru det kommer i orden snart så vi får se hvordan det skal bli :-))

    24. Gode tanker til deg 😀 Kan hende jeg tar meg en tenkepause også 🙂 Men nå er det jo litt tid mellom hvert innlegg fra meg 🙂 Synes ikke det er nødvendig med ett eller flere innlegg pr dag 🙂 Det tar jo tid for lesere å forholde seg til også 🙂 Men jeg skjønner deg 🙂 Ta deg en pause, men ikke forsvinn 😀 Klem fra mæ 🙂

    25. Tusen takk. Jeg bare tenker og roer ned litt. Skal lese litt info og se hva son skjer her på blogg. Jeg forsvinner ikke….men kommer ikke innlegg i dag eller i morgen eller noe…men leser og ser dere….sende noen meldinger til blogg og se hva dem sier…..klemmer….dedicat:

    26. Tusen takk, vi får følge med. De bør få flotta småbloggerne også. Det var jo halve gleden med blogg det og se framsida på blogg.no og finne innlegg. I dag er det mandag så får se hva dem får gjort i dag og denne uka. Fort går det ikke….klemmer.Jernbanefrua..:

    27. Tusen takk, akkurat sånn tenker jeg. Hyggelig å titte på forsiden og se andres innlegg. Få nye impulser og finne nye mennesker å følge. De som er store blir jo sett alikevel…Det er noe som skurrer her nå…Men vi får se hva som skjer. Jeg kommer tilbake jeg. Bare roer ned nå…for å se hva som skjer. Skal sende litt mailer og slikt….Tusen takk igjen og fin dag. Klemmer….vestfroken:

    28. Tusen takk, jeg er her og blir ikke borte. Synes det er gøy med blogg jeg. Men blir en tanke irrritert når vi som er små blir avskrevet. Og da vil se ann litt bak her og følge med i kulissene. Jeg leser og følger med og kommenterer….De jobber med saken….så får vi se hvor fort det tempo går….og kommunelistene bør tilbake….Ha en flott dag 🙂 klemmer. Toini:

    29. Så enig Solliv.. Og stor eller lille, man må jo bli sett og ha mulighet for å finne nye blogger å følge som nødvendigvis ikke er blant de 100 beste.. Litt respektløst og ansvarsfraskrivende hele greia! Jeg skrev også til dem og fikk et “ullent” svar som jeg ikke kunne bruke til noe. Faktisk!! Håper du blir dog <3

    30. Respektøst er det virkelig, liker det ikke. Forsiden er flott å se på, men hvor finner jeg de små. Og nye. Som deler sine historier. Fremdeles ikke på plass. Jeg blogger videre jeg….men lusker litt rundt nå…..klem.NorskeTankeriDanmark:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg