tenker jeg går meg en tur

 

God tirsdag, ute faller tempen. Deilig. Skal stikke på meg joggesko og gå meg en tur. Så deilig luft. Litt vind, på med en jakke igjen. Ingen bading i dag. Helt greit. Nå har det vært 3 dager med brennmaneter. Så får håpe dem fyker til havs igjen. Gikk lissom ikke ann å svømme da. Folk har ferie enda merker jeg. Lite trafikk på veien. Så deilig…Men folk kjører veldig inn mot midten om dagen. Akkurat som det om å gjøre treffe midtlinjen. Den lille bilen min og må fyke til høyre. Vet ikke hvorfor, men er en del rare ting å se i trafikken. Stygge forbikjøringer.  Mobilbruk. Stopper ikke inn i en rundkjøring. Kanskje mange turister. Men likevel. Trasig å kjøre når man må være obs obs hele tida. Og å kjøre i 40 kilometer i 50 sone, er veldig skummelt. Da lager DU bare farlige forbikjøringer. 

Et lite hjertesukk fra meg i dag. Som sagt jeg skal straks gå meg en tur. Har sykla ganske mye i det siste også. Etterpå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Lage middag og sånn da. Men tar vel en runde i hagen med gressklipper. 

Sånn det var min dag. Jeg må ha noe å gjøre lissom. Ser jo ikke tv eller film eller noe. Leser litt gjør jeg. Men håndarbeid går det trått med på sommeren. Og ta frem malerkost i dag orker jeg ikke 🙂 Nei, ut å gå er tingen i dag.

 

8 kommentarer
    1. Deilig å komme seg litt ut 🙂 Hva skal du male foresten? Jeg skulle malt en vegg ute men ryggen streiker når det kommer til maling i stige 🙂 Ha en riktig så god natt <3

      1. Hei hei, holder på å male litt på huset. Nå er det rekkverk rundt veranda som står for tur. Og litt rundt vinduer og sånn. Stige er ikke lett. Heldigvis har jeg lavt hus og trenger nesten ikke stige. Bruker laaaang stang.

    2. Jeg henger litt etter på bloggleserfronten skjønner jeg- siden dette blei skrevet for to dager siden 😛 he he.. Fint bilde av deg da 😀 Og håper du hadde en fin tur? 😀 Jeg har nesten nettopp kommet inn fra kveldstur med hundene- deilig temperatur i dag med sol på himmelen 🙂 Kanskje 18 grader.

      1. Tusen takk, henger veldig etter selv jeg. For nå er det jobb og sånn igjen. Pluss de vanlige oppgavene med mamma og det og folk her i huset. Så blir en del matlaging og rydding. Så hektisk. Men vi kommer sterkere tilbake. Turen ble fin og rolig. Deilig å gå sånn og glane på elv og blomster. Rekker ikke kommentere så mye selv om dagen. Men blir bedre dager….Ha en fin kveld da. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg