stille – og kvelden kommer smygende

 

Deilig kveld…slapper av. Satt ute på veranda. Det var nydelig å se skyer danse og mørket kom innover. Borte ble sola og det ble litt behagelig ute nå. Likte det. For styret ille i varmen før i dag. Man blir ekstra sliten når det er veldig varmt. Klager ikke altså..Men skal man holde på litt så kommer svetten på rygg og bryst fort. Derfor var det absolutt deilig nå..Tent litt lys ute og det er helt stille. Ingen nabostøy eller biler eller noe! Sånne kvelder liker jeg…Hadde kanskje smakt med et glass vin, men ble en tekopp i dag også…! 💚 Smaker med et glass vin, men jeg får fort litt urolig søvn av hvitvin og ofte skallebank – bare av et glass..Hvis det drikkes litt for sent. Og det er ikke kjekt. Ødelegge morgendagen er jeg ikke interessert i. Det er lørdag og fri! Gjøre noe annet å springe ut døra tidlig på morgenen. Nyte morgenen og dagen. 

 

Takk for at du 💜leser og stikker innom bloggen. Det er koselig med litt trafikk…Sakte, men sikkert går det oppover. Det er hyggelig. Ikke sånn veldig fort oppover, men synes i hvertfall her i bloggverden og det gleder meg..

 

Klem Solliv …🌿

13 kommentarer
    1. Jeg satt og ute på terrassen helt til nå. Hørte på livet på feltet. Hunde-luftere i stille prat. De “nye” naboene som har bodd her siden forrige sommer som koser seg i bassenget sitt og snakker høyrøstet sammen på et språk jeg ikke forstår. (Latvisk – tror jeg) Alltid latter og god stemning. Ikke fyll eller noe slikt. Bare blide folk som koser seg etter en lang arbeidsdag. Liker de. Før bodde det noen der som klagde på alt.

      1. Herlig….her var det helt stille….ikke en lyd. Ikke en hund..Ingenting rett og slett….Deilig ute…kjølende tog svalt! Men nå trøtt som en dupp….God natt 🙂

    2. Titter innom på en visitt. Vakkert der hos deg 😊 Lune skumringskvelder trenger ikke så mye tilbehør. Lykke til med klatringa 🤗 klem

      1. Ikke sant…bare være til stede….Jeg klatrer ikke fort da! Litt og litt….Så en dag – kanskje kommet litt høyere…Klem 🙂

    3. Her har det vært 20 grader og overskyet i dag. Sikkert greit med en liten pause for enkelte, men for meg er jo varmen medisin av beste sort ♥
      Høres kos ut å sitte ute med en kopp te…eller vin. Jeg kan få skallebank av rødvin av og til, så den må jeg være forsiktig med.
      Du må riktig nyte helgen, for det har du fortjent ♥ Klem ♥

      1. Så bra du koser deg med sol og varme og det er medisin for enkelte..
        Te smaker alltid…Rødvin er også skummelt…Må drikke masse vann innimellom og drikke tidligere på kvelden. Et glass til middag er det beste…Men tåler alkohol veldig dårlig nå merker jeg…Sikkert noe med hørsel og migrene og gjøre…Det henger i hop alt som er…God morgen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg