Sommer og sol og lite besøk på bloggen

 

Himmel og pannekake – det er allerede blitt søndag!

 

Jeg titter rundt og ser at de fleste har færre lesere for tiden..Jeg har ca. 500 – 550 pr. dag på gode dager og nå ligger jeg på rundt 330 – 400..Folk er på ferie og nyter lange dager i feriemodus. Kjempebra…

 

Toppbloggerne har nok mistet en del lesere i sommervarmen, ser slik ut for meg altså. Men det er nok sol og sommer som stjeler lesere – ikke VG og Dagbladet tror jeg. For det er bare intetsigende å lese. Hvem som har gjort det slutt og hvem som er kjærester etc…Kjenner jo ikke disse folka en gang..

 

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har på følelsen at jeg har en del lesere som er pensjonister..Flere ganger i det siste har folk hilst på meg og snakket til meg..Jeg aner jo ikke hvem de er, men de kjenner kanskje meg gjennom bloggen! 🥰 Hvem vet –  ikke jag………..

 

Men det er koselig og jeg blogger når jeg har tid og lyst og deler bilder på min vei! Alltid koselig. Men skal etter hvert på stranda i dag også..Sol og sommer vet dere, da sitter ikke jeg på en cafe i en by, nei da lever jeg i sjøkanten..Ha en riktig så fin 

 

🦀SØNDAG🦀

 

18 kommentarer
    1. Hei og hå, smetter innom. Du er da en av de stabile i de øvrige skikt av tabellen. Det skal du ha 🙂 Ha en nydelig søndag der i sør 🙂 Klem

      1. Tusen takk, ja deilig ved sjøen i dag. Sol og sjø er deilig på en dag i juli.
        Ja ligger stødig der, men ser færre lesere både hos meg og andre. Ha en super dag videre, klem 🙂

    2. Det er en god forklaring på de veeeldig lave tallene, spesielt i toppen av lista. 1.juli åpnet Google Analytic sin nye reg.område. Blogg.no driver å flytte alle bloggene over, dette er ikkje gjort i ei håndvendig og mye klikk faller bort. Ser det på meg selv f.eks – Hvis eg sammenligner klikk og besøk fra Facebook og Pinterest så er det veeeldig få klikk som blir registreret på blogg.no. Er nok bare en kortvarig overgang for oss alle så er nok alt tilbake til “Normalt! igjen 🙂

      1. God søndag Vibbdille, sikkert mye å si dette med GA også, vi får ta det som det kommer.
        Håper det blir bra og vi kan følge med på vår statistikk igjen. Savner det.
        Vi får blogge videre, en fin ettermiddag og søndag ønskes deg🌺

        1. Jeg har appen og får tallene opp der, men jeg finner ikke ut hvilke innlegg som blir lest, og det er den funksjonen jeg likte best…

    3. Alltid en glede å lese dine blogginnlegg, godt å se at du nyter livet og sommeren ☀️😎
      Æ starter med fire ukers ferie nå, det skal bli så herlig, ta dagene som de kommer og bare nyte 😁
      Ha en fortsatt fin søndag og sommer ☀️😎🥰

      1. Hallo Terje. Virkelig gøy å ha slike faste lesere som deg.
        Og takk for koselig kommentar. Nyt alt du kan og med begge hender – sommer og ferie! Det er digg, god klem fra
        Solveig ❤️

    4. Det er veldig rolig på bloggen ja, stille når det gjelder kommentarer og besøk.
      Men veldig forståelig når det er sommer og fint vær mange steder. 🙂
      Kos deg og nyt søndagen. 🥰
      Ligger på sofaen på terrassen og ser utover sjøen. Blir nok ikke bading, ikke så varmt, men fint å være ute selv om kroppen protesterer i dag. 😉
      God klem ❤️

      1. Kos deg masse med søndagen, jeg liker å følge med på antall lesere som er innom og skriver det
        opp i en bok hver eneste dag året rundt. Gøy!
        Klem <3

      1. Man bør nyte disse vakre sommerdagene, i dag så jeg en ubåt der jag badet..
        Blogg er blogg – og det er nok riktig det Vibbedille skriver.

    5. Overs rolig på blogg nå, ja! Sånn er sommeren…. men jeg blogger ivei av hjertets lyst, hihi….! Og leser og kommenterer de jeg følger og som ikke har ferie….! Koooooser meg <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg