Sommer nr. 2 på gang

 

Sommer nr. 2 er i full gang. Sommer nr. 1 hadde vi juni! Juli hadde vi høst. Og nå i august er det smellvarmt! Deilig med varme og sol. Vært en tur hos mamma og handlet litt og sjauet opp og ned med matvarer og rydding. Vannet blomster og bært vann! Merker at jeg blir sliten etter en slik innsats rett etter jobben. Jeg jobber 60 %. Blir sliten av det også! Og så rett ut og gjøre masse greier for ho mor! Det må gjøres – helt klart..Men jeg merker det tar på min helse også. Er ikke 40 år lenger! Vet du…..Og særlig når gradestokken kryper mellom 25 og 30 grader. Da blir jeg svett! Svetten renner nedover ryggen og på brystet…Så nå  skal sykle meg en tur ut og bade! Vannet er deilig og avkjølende – slik jeg liker. Skal merke at man bader og får en skikkelig avkjøling! 

 

Er det ingen badedrakt-butikker som snart vil inngå samarbeid med meg! Jeg bare spør…Men skal jobbe litt med det! Men jeg vil bare ha litt høyere klikk her inne først før jeg sender ut noen forespørsel altså! Bare litt bilder fra turen på søndag. Var på holmetur her på Kråkerøy. Badet masse – helt helt nydelig…Sånn dager er GULL verdt altså! Nå hot både ute og inne og sitter her med noe kald drikke og pakker bag etterhvert og hiver meg på sykkelen. Hus og hage får være hus og hage i dag….jeg tar litt FRI – så ser jeg hva jeg gjør i kveld!  Juhu…her kommer jeg til stranda…snart! 

 

Sommer, sol og tirsdag 🙂 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg