Nesten døv på 5 dagen…

Er jo ikke greit, har hørt sykt sykt dårlig i 5 dager nå. Nesten ikke hørt noe mer med apparater heller. Vet ikke hva som skjedde. Kom ganske ok på jobb på mandag og plutselig sa det poff mens jeg satt med høretelefoner og ringte. Overhodet ikke greit. Vakuum så det holder i hodet. Og lyder kommer alle steder fra. Men svakt når folk prater. Men når en bil kjører forbi høres det ut som jordskjelv.

Nå har jeg ferie, men blir det ikke bedre så må jeg komme meg til legen når jobben begynner igjen. Sånn kan jeg ikke ha det. For så dårlig hørsel har jeg ikke.

Men er bedre av utmattelsen jeg fikk etter treffet. Første dagen i dag jeg ikke måtte hvile 2 timer på sofa etter jobb. Bedring det da. Sommerfugler fra hagen min.

 

Ønsker deg en fin kveld! 🙂

 

@solliv

 

17 kommentarer
      1. Takk, nei dette er ekkelt. Hører veldig svakt…Deler opp litt jeg. Ferie nå i 14 dager og jobber litt og så ferie igjen senere på sommeren.

      1. Tusen ja ekle greier. Håper det går over. Takk, ja har ferie i 14 dager nå. Blir deilig. Og så tar jeg et par uker senere på sommeren. Liker å dele opp litt.

    1. Huff dette var leit altså 🙁 Men godt at utmattelsen har gått bort 🙂
      Jeg synes du burde gå til legen nå jeg, selv om du har ferie. Du skal vel ha det bra i ferien også vel?
      Ønsker deg masse god bedring ♥ Klem

      1. Tusen takk, ja får sjekke til uka om jeg er bedre. For det hult der inne…Ikke greit.Klemmer til deg….Takk for koselig kommentar.

    2. Jeg var halvdøv på ene øret i lange tider. Det kom også plutselig. Og så er jeg typen som ikke går til lege før jeg er døden nær. Men det øret plaget meg. Så jeg var innom legekontoret..behøvde ikke en gang til legen, for damen på lab’en skjønte straks hva det var.
      Øreskylling..hokus pokus. Kanskje det kan hjelpe deg litt også? Siden du fikk forverret hørselen så plutselig…

      1. Tusen takk for tips. Kanskje jeg rett og slett får ta en øreskylling. Gjort det før! Og det gjør jo fastlegen…Ja kom helt ut av det blå på mandag.

    3. Så leit. Jeg synes du skal sykmelde deg og sjekke ut dette. Ferie vil du jo ha med trivsel og glede. Nydelige sommerfugler. Godbedringsklem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg