Mandagskaffekoppen ☕️

 

Noen har kanskje greit å gjette hvor jeg tok kaffekoppen i går? Når jeg ymtet frem på med innlegget som jeg la ut i går  KVELD Forrige ukes kaffekopp kan du lese om her

 

På Skofabrikken i Halden: Flott sted og DIGG god mat. Dette var godt, focaccia med eggerøre og bacon..Helt nydelig var det. Vanlig svart kaffe – nylaget og passe svart! En lite kake fulgte gratis med. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fra selve disken med mat og kaker, det var i grunn mange folk der og da passer det dårlig å dra opp mobilen og knipse rundt seg. 

 

Mye som skjer på Skofabrikken, både kino og bibliotek og flere ting for både for eldre og yngre. Tenker at det et flott samlingsted både dag og kveld. Du finner litt her også: HALDEN KOMMUNE Så er du i Halden en dag/kveld så har du et flott sted å være. Jeg vet ikke hvor lenge dette spiseriet har opp på kveldstid, men det finner man sikkert fort ut ved å lese seg opp litt. Jeg kommer til spise her flere ganger! Det er helt sikkert…Jeg begynner jo å få noen favorittsteder i Halden merker jeg, og det er godt! 🥰 For liker denne togturen til Halden både sommer og vinter..

 

☕️

Godt for kropp og sjel denne kaffekoppen på mandagen…Jeg kommer meg ut og det å se mennesker liker jeg veldig godt. Kan jeg, kan du og du trenger jo ikke dra langt..Til en venninne, en cafe ned i gate, i byen…Bare fantasien som stopper! Derfor tenker jeg mandagskaffekoppen er bra saker for sjelen ❤️

 

 

 

 

 

 

 

P.S. En link til her: Litt om biblioteket og Skofabrikken   

18 kommentarer
      1. Ja gøy, dersom du har et par gamle sko i skapet så kanskje de er laget i nettopp Halden. 17 skofabrikker, det er bra altså..
        Det var nok god kvalitet..Kjøper man et par sko nå så holder de ikke en sesong en gang..
        Mye masseproduksjon og dårlig håndverk fra utlandet.

    1. Skotøyhovedstad altså – da lærte jeg no nytt! Tøft! Ser ut som et flott sted for en mandagskaffekopp med namnam attåt! God klem til deg <3

    2. Kaffe og mat er topp digg ute. Interessant med skofabrikkene. Nå er jo gode sko svindyre og ikke alt er bra kvalitet. Kom litt snø her i går kveld.
      Var på kafé i går, speltbrød med ost + kaffe. Smakte det. OBS kafe var blitt pusset opp, og det var blitt utrolig fint. Klem til deg min venn.🥰

      1. Så fin dag du hadde. Deilig å stoppe opp og kose seg med kaffe og noe å bite i.
        Vi er like der.
        Sko er kjempedyrt og varer knapt en sesong. Så lurt å være litt kresen og ikke kjøpe det som er altfor billig.
        Hvis ikke det er salg da. Kos deg med kvelden Eva – klemmer herfra meg 🥰

      1. I dag er det onsdag…Men kaffe smaker da også! Skofabrikken er virkelig et fint sted, masse å gjøre for de som mulighet og bor nærmere
        enn meg. Dette spisestedet er et funn. Så godt med et flott møtested for folk som vil spise lunsj blant. Viktig å
        komme ut blant folk og det er mitt motto med kaffekoppen. Kan jeg – kan flere.

    3. Halden er en fin by, har vært der 2-3 ganger og det er der Norges høyes bygning er, Noe de kaller Halden tårnet. Søster ramla på isen i dag og brakk hofta, opereres i morgen. Så ta det med ro når du er ute og går. Er meldt snø igjen og det er det mange som setter pris på. Kaffe er godt og det er alltid spennende og sjekke ut nye steder og kafeer. Ha en fin kveld.

      1. Hva er det du sier. Din søster ramla på isen..Huff og uff…Stakkars menneske
        Jeg ønsker henne god bedring og gode tanker.
        Ble glatt i går, det kom snø igjen..Det var is og så kom det snø og
        da er det vanskelig å se issvullene..Jeg går med brodder og går kjempelangsomt om dagen.
        Brukte nesten 2 timer hjem fra jobb med gåing i dag. Gikk ikke fort. Kaffe er godt og moro å sjekke litt
        rundt når man har anledning. Trenger jo ikke spise jo mye, men viktig å sette seg ned og se på folk. Det er trivelig.
        Ha en fin kveld!

      1. Et flott sted som har mye å gi til innbyggerne i Halden. Et utrolig flott bibliotek blant annet.
        Skofabrikken er et nedlagt kjøpesenter og har blitt et kjempested hvor folk kan samles – og dette spisestedet finnes også i Skofabrikken.
        Som altså er navnet på bygget. God mat og koselige folk.

      1. Veldig bra og det er sundt å komme ut og se folk, og komme en tur hjemmefra sin egen stue.
        Sånt er positivt og det har jeg trua på at det er godt for psyken og godfølelse..Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg