Liten tur i Fredrikstad i går kveld

 

God morgen og fredag. 

 

Var en tur i Fredrikstad i går kveld. Måtte bare en liten tur innom byen. Var noe jeg skulle se etter for mamma. Fant det ikke. Men skal titte innom Biltema i dag eller morgen i stedet. Der har de masse ting til huset. Og greie ting. 

 

 

Men gikk innom en lampebutikk bare for moro skyld. Jeg kjøper aldri noen som ikke er gjennomtenkt da. Så tok bilder for å titte på hjemme. Trenger en lampe i en mørk krok nå som som høstmørket begynner å stige frem. Ganske stor. Det er bra. For jeg har sluttet å kjøpe små ting som forsvinner i alt annet. Likte både lampen og skjermen. Så kanskje i løpet av helgen den blir min. Vet ikke. For jeg er tøff med meg selv. Men likte den..Uff da…får den ikke ut av hodet. 🙂

 

Nå jobb, annet å tenke på lissom!

4 kommentarer
    1. “Ei lampe som lyser i mørkret, og viser hver krik og hver krok…” Fritt oversatt etter Bremnes sin “Har du fyr, har du løkta langs din veg…” 😀 Ha en flott fredag både med lampetanker og jobb 🙂

      1. Tusen takk, endelig hjemme. Deilig. Her øsregner det. Så blir ikke bytur i dag..
        Vakkert sitat fra deg…..Deilig med litt mere lys når mørten kommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg