kofferten er pakket – da er det bare å vente!

 

God ettermiddag! Kofferten er pakket!

 

 

Det var bloggeren VIBBEDILLE som jeg stjal ideen fra. Hun lagde et innlegg om  strikkede/hjemmelagde gaver og hvordan hun pakket dem inn også! At innpakningen var en del av gaven. Nå er ikke jeg henne, for hun er unik, men synes det var utrolig smart og artig!

 

 

Baby er på vei <3 Ikke her hos meg da, men ei jeg er tante til som venter baby! 

 

 

Strikket dette teppe! Og det kan du lese om her!: babyteppe – det følger med oppskrift eller her: baby strikk med gratis oppskrift 

 

Som sagt kofferten er pakket og teppet er ferdig vasket og tørket! Det ble veldig fint! Kjenner du noen som venter små, så strikk i vei. Garnet og oppskriften var helt topp! Enkelt, og det enkle er ofte det beste <3  Kofferten kjøpte jeg på Søstrene Grene! Så får se om jeg putter oppi noe annet søtt også! Takk igjen for nyttig tips, kjære Vibbedille! 🙂

 

 

 

 

Snart helg, å det skal bli deilig…

12 kommentarer
    1. Smart.. dette landet kryr av kreative sjeler, og ikke minst inne på bloggen 😀 Masse lykke til.. og ha flotters dager og timer frem mot helg 😀 Klem fra nord

    2. For en herlig ide 🙂 Fikk lyst å gjøre det samme. Kan voksne folk få en sånn liten koffert også? Kanskje med en klut og en såpe i. Så kan man bruke kofferten til pynt på badet senere eller noe 🙂 Eller man kan kjøpe en annen fin eske så klart.

      1. Herlig ❤️ Helt topp med klut og kost eller såpe eller noe og putt det i en slik koffert. De har mange farger. Røde og blå også. Løp og kjøp… Unike gaver blir det helt klart 👍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg