Jeg sier bare God Natt jeg

 

Hei alle fine!

 

Blitt dårlig med blogging på meg i dag og nå er det for sent føler jeg! Jeg kan jo ikke skrive om at jeg gikk ut med søpla, at posen var rosa og jeg knøt dobbel knute og gikk rundt huset med posen før den havnet i dunken! I mens jeg tittet meg over skuldra om naboen er på sin faste rute rundt i nabolaget og om eplene var røde eller fulle av mark! At jeg gikk ut den døra i joggebukse og t-shirt og med rød leppestift…Og om naboen fikk mat levert på døra for 18. gang denne uka! Nei, sånt skriver ikke jeg om…hehe…

 

Neida, nå er det natt føler jeg…tidlig opp på jobb og tidlig i seng…Sitter bare her og gjesper nå så like godt bare slå av alt av lys og legge seg! Her hos meg slår jeg av utelys også..er du gæren ..her brukes ikke strøm om natta!!! 🙂 Joda, har på kjøleskap og fryser og varmt vann…

 

Men du nyt kvelden du som enda er ung og klarer å holde ut til kl. 2300

26 kommentarer

Siste innlegg