God påske fra hørselbloggen

 

Jeg driver jo denne hørselbloggen. Være en stemme for oss sliter litt eller mye <3 I disse dager er det tunge tider for mange mennesker. Vi er alle i samme båt og vet ikke helt om vi får rodd over nå eller om en måned eller et år! Men vi må ro alene og samme vei alle menn og kvinner. Ro meg over….Det er noe med det. Samhold – dette skal vi klare!

 

Jeg er optimist – alltid. Litt kvister og kryssordet er klart. Så da blir det påske i år også! Jeg kommer til å søke stillheten i skogen og ved sjøen. Der henter jeg inn energi i disse dager og alle andre dager. Se etter små vårtegn, kanskje Tjelden og Linerla. Tjelden har jeg sett, men er en fin fugl så den kan jeg gjerne se hver dag.

 

Og Linerla da, den pleier jo å dukke opp her i Fredrikstad rundt 7. og 8. april. Ikke sett i år! Det får være en bonus hvis jeg skulle se den nå i påsken.  Jeg kommer til å være her på blogg hver dag. Hverdagsbloggen min og hørselbloggen..Jeg skriver om ting der og da! Rett fra levra <3 GOD PÅSKE!

 

Ønsker deg en fin kveld – påskeklem Solliv – Ta vare på deg og dine!

14 kommentarer
    1. Dårlig hørsel byr nok på en del ekstra utfordringer ja.. Ikke noe koselig med denne koronavirusen..men som du skriver være litt opptimist og hygge seg med det en kan ute og inne.. Litt usikker på om jeg har sett Linerle enda i år..skal følge med litt ekstra i dagene som kommer… Påskeklem til deg <3

      1. Tråkig tid, men må gjøre det beste av av det. Ute og inne. Finne rolige steder og gjøre koselige ting. Du får kikke etter Linerla du også. Det er den fineste fuglen jeg vet om…Klem.

    2. ja vi er alle i samme båt ,hele verden,og ingen hvet hvordan dette ender,men vi må gjøre så godt som vi kan ,livene må jo gå videre sånn er det,men vi må alle gjøre vårt for att smitten ikke skal spre seg .
      God påske til deg også,jeg titter nok innom jeg også hver dag,har liksom litt tid til det mellom øktene vi har for oss i heimen :=)

      1. Tusen takk. Ja, vi er i den båten alle som en. Men vi får gjøre alt som blir sagt av myndighetene. Ja, er rutine for meg det her nå. Lage litt innlegg hver dag og lese de jeg følger..Klem til deg.

    3. Takk for blogg og gode ord! Jeg er så enig med deg, søke stillhet i naturen, se etter vårtegn, kjenne på roen der ute! Siste dagene har jeg sett gule sommerfugler, de varsler en fin sommer!
      God påske til dere alle! Vi møtes i fellesskapet her!
      Mvh Laila

      1. Tusen takk for koselig kommentar. Gule sommerfugler har jeg sett i år også. De er fine altså..2 og 2 i sammen som regel også. Herlig…Sjøen er et fint sted å være. Klem og fin påske! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg