God formiddag – optimisten sier i overmorgen er det allerede onsdag snart helg

 

God formiddag til DEG <3 

 

Håper du har tenkt å kose deg i dag også. Sola skinner og livet er best ute. Særlig ved sjøen og vannet! Jeg lever for det å være ute. Det er der jeg trives best altså…hvis du lurte. Jeg følger meg FRI som fuglen ute – det er sykt deilig…

 

Nå er det forresten noe nytt på blogg. Nå får vi igjen varsler som viser at bloggeren vi kommenterte på har svart på kommentaren din. Det har vi jo etterlyst siden “nye blogg” kom før jul i 2019! Fremgang og en meget gledelig nyhet. Dette liker vi! Blogg begynner å bli bedre og bedre…og jeg er glad jeg ikke hoppet over til en annen plattform! For det var en del gap og skrik i begynnelsen. Det er ingen hemmelighet.

 

Gleder meg til nyte våren og kanskje ta et bad etterhvert. Men litt tidlig enda. Men jeg ser det er flere og flere som tar et bad om dagen. Det skjønner jeg godt, for det er noe friskt med bad og sjø…<3 Bildet er fra turen i går – flere som venter på sommeren! 

 

 

Gleder meg til å ta årets første utepils…En dag vet dere <3

10 kommentarer
    1. Ja, her nytes solen og finværet 🙂 Men så er jeg innom litt og leser blogg og har meg en pause fra solen.
      Veldig kjekt med dette nye ja, det blir bedre og bedre. Jeg oppdaget det i morges, og veldig kjekt ♥ Jeg er også glad jeg ikke valgte å bytte til noe annet. Av og til svarer det seg å være tålmodig 🙂 Men jeg hadde ikke byttet uansett. Valget hadde blitt å slutte å blogge. Men heldigvis sluttet jeg ikke 🙂
      Nyt dagen til fulle ♥ Klem ♥

      1. Deilig med sol og at blogg begynner å bli normal og ligne det vi hadde før. Det er kjekt…
        Bra du fortsatte å blogge for du har en fin blogg! 🙂 klem og fin kveld.

    2. Jeg har ikke vært inne på egen blogg ennå, det blir spennende å se 😀 Nå mangler det bare å få innlegg opp i feeden i editoren, så er vi på gamle bloggen. 😀 Jeg har vært på jobb i dag, i senga mi. Vært inne hele dagen.. 😮

        1. Ja, helt supert 🙂 Står noe om å redigere under kommentaren, men DET trenger jeg ikke 😀 Nå kan jeg komme å gå som jeg vil, ut den nærmeste døra 😀

    3. Hei i kvelden. 😊 det har jeg ikke lagt mele til. Har holdt på å søke etter noe på nasjonalbiblioteket + forberede minst 4 videomøter denne uka. Heldige dere som ser det likt å gå ut 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg