Det å gjøre ingenting er lurt noen ganger

Nå satt jeg faktisk på veranda og bare satt der. Drakk te. Så åpnet munnen innimellom. Leste ikke. Solet meg ikke. Bare satt der. Ikke sov jeg. Men satt å glana ut i lufta. Beste jeg har gjort på lenge. Fikk gode vibber av det. Telefon og data var glemt. Var bare meg og tekoppen. Kjente at det var deilig 🙂

 

Trenger jo ikke tøffe avgårde hele tida. Selv om kroppen min er rask, så har hode og hørsel fått seg en liten knekk nå. Litt bomull i hodet og hørsel som enda verre enn den pleier. Men er bedre i dag enn i går.

Det er slitsomt når man er på jobb med høreapparater og fremdeles nesten ikke hører hva folk sier. Men som sagt bedre enn i går. Søndag var helt bomull i hodet. Helt tomt. Fylte bensin, men det å skru igjen bensinlokk og deksel…Nei, det husket jeg ikke. Men heldigvis kjørte jeg bare 5 meter, og da var det en fyr som bemerket det. Rett og slett TOMT DER OPPE I HODET!

TRISTE GREIER, at det å være sosial skal gjøre meg helt tom…

Men ordner seg alltid, kommer og går med alt her i livet.

 

Skal lage et eget innlegg på denne da…Men det er denne maskin jeg skriver på om dagen. Kjekt altså…Gutta mine er snille altså 🙂 Men det fortjener en eget innlegg.

For jeg kjenner at det gjorde med GLAD. Kjenner at jeg fikk motivasjon til å blogge igjen. Verktøy er viktig samme hva man driver med.

Snart er det feriepenger også, livet er ikke bare nede….men heller oppe 🙂

FØLER DU DEG GLAD I DAG! 🙂

8 kommentarer
    1. Om jeg ikke akkurat har vært veldig opplagt i dag, så har jeg i hvert fall fått gjort noe. Først litt strikking mens jeg satt og våknet. Så har jeg holdt på 1 1/2 time med gressklipping. Så var det rett på middag på grillen og rydding på kjøkkenet til slutt. Nå er hodet mitt bomull også, og svimmelt. Fra nå av er det bare sofa resten av kvelden.

      Håper formen din kommer seg fort❤.
      Det er kjedelig å bli så sliten av å være sosial. Jeg takket nei til Kiel tur med ei venninne nå . Nettopp av den grunn🙁

      1. Tusen takk, slitsomt. Men skjønner at du må si nei til det sosiale liv. For det tapper krefter. Trist er det jo, men må lytte til kroppen. Flink har du vært i dag, kose deg resten av kvelden du nå. Klem herfra.

    2. Hmmm – så det er ikke bare jeg som blir sliten av å være sosial…. jeg var helt ferdig på søndag, og er litt det ennå….. så – det er ikke bare du – vi er flere! Du fortjener en stooooor klem <3

      1. Tusen takk, da er vi. Noen mennesker kan være sosiale hele dagen og få energi. Nei, jeg må ha masse stillhet. Blitt verre med åra. Mye kommer nok av hørselgreiene. Men også at jeg er vant til å bo alene..klem tilbake…

    3. Det ER deilig å bare gjøre ingenting…burde gjøre det oftere…..Trist å høre du har en dårlig periode..men…det kan jo da bare bli bedre…..Ha en god kveld!

      1. Tusen takk, virkelig deilig å gjøre ingenting. Veldig utmattet i dag også, og hørsel utrolig dårlig. Men det går en vei og det oppover…Nydelig kveld til deg.

    4. Det å sitte ute på balkongen og gjøre ingenting, bare stirre ut på verden, er noe jeg gjør innimellom for å samle tankene å senke skuldrene. Det kan ikke være lett i en jobbsituasjon og ha nedsatt hørsel…. Folk som snakker i munnen på hverandre eller så lavt at man må si hæ opptil flere ganger. Jeg sliter med det siste pga høy tinnitus, og av å til later jeg som jeg hører… Håper dagen i dag har vært bedre 🥰

      1. Tusen takk, veldig deilig å gjøre ingenting. Ikke greit nei. Når høreapparat også svikter og vakuum i hodet. Da er man skikkelig tunghørt. Tråkig.. Ikke bra. Er jeg fortsatt slik etter ferien må jeg dra til legen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg