date med meg sjøl her hjemme og sånn ble vinduet

 

God kveld, i dag er det veldig tungt og mørkt vær. Så må prøve å gjøre det beste ut av slike dager. Var en tur hos mamma for å si hei. Var der ikke lenge, en times tid. Begynte å bli litt uvel. For hun pratet masse og TV stod på og det blir litt i meste laget for meg. Så kjørte hjemover og måtte ha noe mat. Lagde meg grateng med skinke, paprika, pastaskruer, brokkoli og hvit saus og toppa med ost. Ble kjempegodt! For nå var jeg sulten 🙂 Gikk en tur i formiddag. Skal etterhvert ta tur nr. 2 i dag. Må bevege meg. Sitte her hjemme til sengetid kommer, det greier jeg ikke. 

 

 

Hang opp en snor jeg og tok små klyper og festet disse hjertene i tråden. Så da ble jo kjøkkenvindu ok. Det andre vindu kommer det en stjerne tenker jeg. Henger opp neste søndag. Henger hjerter der også, men ikke lys og blomster som i dette vinduet. 

 

 

Sånn ble maten. Kjempegodt. Oppskrift finner du på skinkeboksen 🙂 hvis du lurte…

 

 

Solliv

 

 

8 kommentarer
    1. så koslig du har laget det der hjemme,er det ekte kubbelys i vinduet,var litt skummelt med glass oppned synes eg :=) men veldig koslig og maten var delikat og fristende :=) vi har vært hos datter i dag,lillegutt holdt bestmor med god trim inne ,for straks jeg sette meg ned kom han og tok hånden min og skulle ha meg med :=) så vi gikk vi to ,såg på lys ,bygde togbane og ellers bare koste oss,ble ingen bilder tatt ,sånn ble det i dag :=)

      1. Tusen takk, får pusle litt hver dag. Så kommer det stemning i alle rom etterhvert. Bare Led-lys / batteri 🙂 ikke brannfarlig disse. Tok et par dessert-glass jeg opp ned for å få de litt høyere opp. Koselig dag dere har hatt da…<3 bra og benytte helgene skikkelig på denne tiden av året.
        Vet du hva, dette ble kjempegodt 🙂 var sønn min som tipsa meg om denne oppskriften.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg