Barnehagebarna har virkelig skjønt poenget

 

Hei alle…

 

Vi er på rett vei – barnehagebarna ser gjennom alle ullpledd, tykke jakker og snøen som falt i fjor, i år, forrige måned og denne uka! 

 

Vil man se lyst på livet, så tegner man blomster. Er lyse til sinns..Glade og hopper og spretter og tegner opp paradis! Det er rett og slett ren LYKKE altså…

 

Komme seg ut, være fri og glad! Se muligheter og tenker positivt! Går man i den samme tankegangen dag ut og dag inn – SÅ SER MAN IKKE LYSET!

 

Jeg går på jobben kl. 0700 – sola skinner som om det skulle være langt på dag! Samme sola skinner når jeg går hjem fra jobb..Samme sola skinner når jeg går enda en ny runde etter middagen! Med lyset kommer oppmuntringen i sinnet som gjør oss glade 🥰 Bonus…

 

Arkivbilde fra lørdag!

NYT KVELDEN 

14 kommentarer
    1. Deilig at det er lyst – til og med når jeg drar på jobb til 06.30 og når jeg drar hjem 18.30. O hellige lykke sier jeg! Jepp – tegne blomster i glade farger gleder både ungane og oss som ser dem! Klem <3

      1. Flott at det er lyst etter den lange dagen din på jobb…
        Det fortjener du!
        Utrolig lyst på morgenen altså, ser ut som midt på dagen. Så deilig…
        Blomster er fint – tegnet og ekte…..God klem vennen…🥰

    2. Ja, om ikke annet så er det for det meste lyst på dagtid nå.🤩
      Våren lar visst vente seg både i nord og i sør, men det hjelper å omgi seg med litt farger og godt humør mens vi venter på at den skal komme.🤗👌🏻

    3. Du er så aktiv i kroppen – som går til og fra jobb 😀 Får med deg masser av LYS 🙂 Du er en gå-glad dame, Solveig 🙂 Sprer glede rundt deg med positive tanker 🙂 Lag deg en fin ny dag <3 klem

      1. Tusen takk så utrolig koselig sagt da, det varmer..Føler meg litt lett til sinns og det er jeg veldig glad for.
        Og man blir også glad av å gå, være ute, masse lys og energi…Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg