Fredag

 

Tåke ute!

 

Tåken i hodet letter…..Forkjølelsen fra helvete litt og litt…

 

Fri i dag, men skal jobbe dagene før påske! Jeg skal jo ikke reise bort og da jobber jeg heller..Greit å få unna en del oppgaver på jobben…Plutselig ny måned og månedsoppgjør! Sånn er det jo å jobbe, det renner på…Man må bare henge i stroppen så lenge man er i jobb tenker jeg! Så kan man roe ned den dagen det er over i arbeidslivet..Den dagen kommer jo for de aller fleste av oss!

 

 

I dag blir det å jobbe litt her hjemme og etterpå skal jeg snoke rundt for å se om jeg finner billige varer til påske! Kan være heldig og jeg er ikke på jakt etter varer med sukker, men andre varer som er nedpriset…Sikkert for sent ute, men jeg har vært på jobb og etter jobb har jeg bare gått hjemover…Da har jeg vært sliten og ryggen har kranglet ta seg en strekk Det har lissom vært DEN uka…! 🌸 Man kan ikke rekke alt eller orke alt!

 

Ny dag, ny morgen – kos deg!

14 kommentarer
    1. Godt at DEN uka har begynt å gi seg…. Her i huset har C blitt forkjølet – og satser på at den ikke kommer fra helv… OG at jeg slipper unna… i allefall billig…
      Lag deg en så god fredag som mulig 🙂 klems

    2. Påsketilbudene er der nok fremdeles. Har ikke handlet inn så mye vi heller. Får jeg litt Solo pluss, litt påskemarsipan og noen påskeliljer – og kanskje gule tulipaner så blir det påske.
      Så får vi se om det blir fjellpåske, hjemmepåske eller en blanding.

      1. Har fått handlet i dag, men veldig utsolgt på varer som var veldig billig…
        Skulle nok dratt ned i går! Varer må man ha for det blir jo stengt en del dager i butikken og
        jeg blir bare hjemme..Solo Pluss hører med!

    3. Jeg har ikke handlet noe til påske. har fortsatt sjokolader jeg fikk fra bursdagen min. men jeg tror jeg baker litt og mulig grill ute på fjære i påske hvis det er fint vær:)

    4. Når jeg fortsatt var i jobb, så ble det som regel til at jeg jobbet i påsken ettersom jeg sjelden reiste bort. Ofte var det mange oppgaver som være klare innen man tok påskeferie. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Like greit å jobbe når man er hjemme…Kjedelig å bruke opp 3 fridager synes jeg.
        Så sparer de til senere. Og det er ganske hektisk siden det er månedsslutt i påsken og
        da er det fullt kjør på tirsdag etter påske! Klem..

    5. En strekk kunne jeg ha trengt for jeg sov veldig lite i natt. Ellers er det litt guffe i halsen jeg fikk her om dagen. Må bli friskt til søndag for da er min mor 96 år. Påske kan bruke til mangt. Husker den gang da vi var på ei hytte, husker ikke hvor, men vi var sammen med ei tante og onkel av meg. Vi var 8-10 stykker tror jeg, må ha vært i 1970-åra. Tante brukte sikkert 6 liter melk og skulle lage kakao men tok salt og ikke sukker i den. Rett i vasken. Det var den kosen. Husker bare brøkdeler av den turen men det der husker jeg godt. Nå skal jeg hjem og sjekke hva som trengs til kjøleskapet. Ha en fin dag.

      1. Håper du blir fort frisk…Min forkjølelse har vart siden torsdag forrige uke..Skikkelig sint den!
        Du skal jo feire bursdag og hygge. Min mor har ikke jeg fått besøkt siden jeg har vært syk. Vil ikke
        dra inn smitte på sykehjemmet.
        Uff, så kjedelig å ta slik feil…Dette går nok ikke i glemmeboken…Kose seg med kakao på. tur og
        så kjedelig da…gratulerer med din mor og God bedring og god kveld!

    6. Greit å få gjort litt hjemme…. (så jeg dro avsted isteden)… typisk meg! Jeg skal også jobbe de tre dagene – gjør alltid det…! Snart moms, og det er fortsatt ca 70% av alle årsoppgjør som gjenstår, så….! Det jobbes! Kos deg med helga – god klem <3

      1. Du er på tur, ja du nyter..Jeg er jo mye hjemme og da er det greit å holder på rundt her.
        Liker det godt. Viktige dager å jobbe de dagene før påske. Få unna en del jobb.
        Mye i din jobb, så håper du får slappet av skikkelig i påska! Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg