Hus og hjem – søte skåler

 

God kveld her fra HUS OG HJEM 🏠  Hus og hjem – kunstige kvister og siste innlegg her: Hus og hjem – påskepynt Etter at jeg hadde drukket kaffe så syklet jeg til et sted som heter Sellebakk og der finnes  en herlig bruktbutikk! 

 

Masse fint som ropte på meg der, men vanskelig å kjøpe så mye når man sykler! Skal jo ikke være i tusen knas heller! Serviset heter Fjellflora og er fra 1972, ikke samleverdi – men synes rett og slett skålene var søte..Kaffekopper til dette fant jeg ikke..Fine skåler å ha under potteplanter, servere litt konfekt på eller bruke til kubbelyset! Jeg har savnet litt små skåler som dette!

 

Men et interessant servise, finner jeg flere deler, kjøper jeg altså! Fem skåler ble med hjem i dag! 🏠

 

 

14 kommentarer
    1. Det er et så nydelig servise, og litt av et kupp altså! 👍 Jeg har ei lita bok som heter Fjellflora, og den er illustrert av Dagny Tande Lid. Lurer på om ikke hun står bak dette serviset også.

      1. Mener det er det jeg har lest meg opp til..Så du har helt rett. Serviset var nydelig,,,så
        får jakte på flere deler. Det er jo slikt som er gøy.
        Følte meg glad når jeg fant disse! <3

    2. Fine skåler du kjøpte. Kanskje du finner kopper en annen plass. Prøvd flere ganger å poste kommentar, hos noen går det greit. Andre igjen har det kommet opp bad et eller annet. Prøvde flere i flere dager, og gav opp. Håper det kommer greit gjennom nå. Klemsiklem

      1. Hallo Eva, kommentaren kom fint inn nå..Ja, vet du har sagt det før…
        Aner ikke hva problemet er altså..Dessverre. Du får bare prøve igen på et annet innlegg senere
        når det måtte passe. Vet Bunny har skrevet om at siden har vært rar og innlegg ikke har kommet frem..
        Noe er det overalt..
        Skålene var nydelige, ja jeg skal lete videre etter dette. For serviset var nydelig! <3 klemmer herfra..

    3. Fjell-flora er et koselig servise…! Mener min eksmann fikk deler til det (iallfall kopper) i julegaver da han var ansatt på everket her…! 🙂 klemmer

      1. Veldig flott og du som er glad i fjellet og blomstene på fjellet – så passer det godt til deg.
        Vakkert servise dette altså..Jeg får lete rundt etter deler..
        Plutselig så finner man en del her og der..God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg