Optimisten sier: i morgen er det allerede onsdag

 

God kveld…Ikke mye futt i meg i dag altså. Kreftene ble lissom borte i løpet av morgenen og dagen. Det er bare slik det er noen ganger. Jeg får krefter av å være ute å gå og gå og gå…Det lader batteriet. Men når man må på jobb så rekker jeg ikke gåturen før langt ut på dagen. Og da er det rett og slett 0 krefter igjen…Det er slik med nedsatt hørsel. Innimellom så blir blir man utmattet!

 

Men nå jeg har gått tur og spist middag og tatt en strekk på sofaen så da går det noe timer igjen..Jeg har LADET. Det regner, er grått og trist ute, men er meldt sol og varme utover i uka. Det er bra for jeg har lyst til å være ute i hagen og ordne mer der altså! Greit å sitte og strikke litt, men det er ikke min hovedhobby. Jeg er for glad i å bevege meg – kanskje jeg får ta garnet i en sekk på ryggen og strikke underveis på turene mine. Enten blir jeg stemplet gal eller så kommer jeg i avisa som et positivt innslag i marka!

 

SNART HELG!

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Sånn er det ja..i dag har jeg hatt en grei dag og fått rydda bort påskepynten 🙂 Best med dager man kan kose seg ute..fint bilde av optimisten her.. Og jeg stemmer på positivt innslag i marka… <3

      1. Tusen takk, snille deg. Påskepynten er grei å rydde bort. Min kom litt sent frem så får stå ut uka synes jeg. Får rydde vekk når jeg tar rengjøringen til helgen. Ja, går opp og ned med energien…Bra det er en ok dag for deg da! Ja, ikke sant…Det er korona-strikk det – ute i det fri!

    2. mange kvinner har strikket medan dei har gått turer,det har vært i generasjoner,men tenker det er en tid for å gå og en for å strikke ,hi hi ,godt du fikk ladet bateriene litt i ettermiddag da

    3. Ja, kvinner har strikket og gått i alle år! <3 kvinner kan gjøre flere ting på en gang. Men noen må jo begynne igjen…Nei, liker vel best å svinge med armene og gå litt tempo jeg…:)

    4. Noen ganger går bare lufta ut lissom…. trist, men sant! Vi får legge oss på lading i natt, så blir vi nok fulle av futt både du og jeg! Gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg