ja er vel i dag det – så ingen ild altså!

 

God kveld, blir bare et lite innlegg her fra meg i dag. Mye surr her inne og feilmeldinger når man lager innlegg og kommenterer. Så bruke masse tid på sånt – det gidder jeg ikke. Nok annet å gjøre lissom. Deilig å lese litt, kose seg med en kopp te. Tur har jeg gått i dag og derfor denne plakaten ble observert. Mulig den har hengt oppe en stund altså, men ikke gått akkurat denne løypa på lenge. Det var noe jeg letet etter, men det får jeg skrive mer om i morgen eller noe…Ønsker deg en fortsatt fin kveld og så håper jeg blogg finner feilen! 🙂

 

Solliv <3 

8 kommentarer
    1. har ikke laget blogginnlegg jeg heller i dag,har bare strikket,ute har det virkelig bøttet ned og lysten på å gå tur i det været var ikke tilstedet,vi får håpe på en bedre dag i morgen,ingen fare for skogbrann her da :=) her trenger vi snart svømmeføtter

    2. Ja, har vært masse feil her i dag, på slutten av dagen. Men håper det er fikset til i morgen 🙂
      Koselig å kikke innom hos deg uansett, og greit å vite at bålforbud er en realitet nå. Her er det ganske fuktig, men det skal ikke mange dagene med sol til før det blir tørt sikkert. Og nå får vi visst mye av sol fremover. Blir godt det ♥

      1. Feil på feil…Litt kjedelig, men sånn er det noen ganger. De mener på noe sikkert og da blir det bra et annet sted..Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg