Det er rart å tenke på

 

God kveld fine folk. Stikker en liten tur innom bloggen. Drar seg til med valget nå og skal følge med utover kvelden. 

 

Men var ikke valget jeg skulle skrive om. Det greier alle andre. Det som jeg undrer over er at på det grønneste og vakreste da begynner naturen sin dvale. Trist å tenke på egentlig. Dette er jo ikke min plen da. Men min hage er også grønn og flott nå. Vi styrer hele våren og sommeren for å få det fint ute. Og når vi har fått det akkurat slik vi ønsket. Da går det nedover igjen. Men kan jo hende det faktisk holder seg grønt lenge. Hatt mange grønne vintere her i Fredrikstad vi. Går helt greit. Dette er forresten et område like utenfor Gamlebyen i Fredrikstad. 

 

Grønt er skjønt…

 

Det er det vel ingen tvil om!

 

Kos deg da! Klem Solliv – skal vi vedde? Utsira er sikkert den første kommunen som er klar med sine stemmer 🙂 Der har jeg vært vet dere…

 

 

Bare til å stikke hue innafor! Selfitime…Gjorde det jeg, men ble så stygt atte at jeg går for det grønne i dag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg