Støvsugeren står klar

 

Fredag betyr rengjøring i heimen…Sånn går det…Så nå har jeg dratt frem støvsugeren og skal snart hive ut alle teppene! Vaske gulv etter der, og tørke støv i alle rom…Så vaske badet og toaletter..Nok å gjøre når man har fri…

 

Etterpå male litt her i heimen…Jeg har litt prosjekter på gang I HEIMEN….Så blir det å ordne med stiklinger som jeg har sådd her inne…Kjøkkenvinduene er fullstappa…

 

Og dere husker Havari Det er nesten helt utrolig, men de har satt opp en gammel ferje på arbeids-strekningen, men de venter på HYKE  Så stor glede…Så jeg sykler tur/retur jobb nå…Denne uka har jeg tatt med sykkelen hjem….Sykle noen turer i helga tenkte jeg! Man kommer litt lenger med en sykkel…

 

 

GLISET

 

 

Etter jobben i går så tuslet jeg litt rundt i byen…Deilig å se våren og byen er klar for 1. mai feiringen..

 

Vel, da må jeg nesten sette opp farta her hjemme!

 

Men vi snakkes…🌸 ☀️ 🌸

 

8 kommentarer
    1. Så flott at de satte inn ei annen ferje! 👏 Lurt å ta med seg sykkelen hjem, for egentlig bedre å sykle enn å gå om sommeren synes jeg, – kommer lengre + raskere fram. Nå er det snart tid for stolpejakt og turorientering, – er noe jeg gjør hvert år og gleder meg til! 😀 Rengjøring må til, – skal få gjort det idag jeg også! Ha en fin fredag! 🤗

      1. Ja, jeg ble superglad for dette er så utrolig kjekt altså..
        Jeg bor jo på en øy og langt å gå elvelangs før man kommer til Kråkerøy brua..
        Så utrolig mye enklere å komme til å fra jobb…..Jeg er jo der at jeg ikke skal
        bruke bil så mye vettu..Være miljøvennlig..Og da blir det mye tid som går bort..til reise.
        Nå som det er sommer og sol..vi man bare hjem..
        Rengjøring må til og sykle er helt topp – koser meg med den nye sykkelen..Ha en flott kveld! 🥰

    2. Lurt med ei reserveferje. Litt av en jobb og pusse opp så ting tar tid. Men er siker på at du har planlagt dette i lang tid. Og tror nok at du har nok av hjelp, har gode naboer, venner og familie som kan hjelpe deg. Stoplejakt har søster og mannen helt dilla på som reiser milevis på jakt etter stolper. Ha en fin kveld.

      1. Var så kjekt at det kom en ny ferje på plass.
        Nei, skal ikke være sånn stress…Men jeg skal ta rom etter rom å male vinduer, dørkarmer, vegger og tak hvis det trengs.
        Ikke rive vegger, eller bytte kjøkken eller det elektriske.Rett å slett sysselsette meg selv og ta rom for rom og gjøre det
        ferdig..Ikke noe frist på dette! Jeg hadde tenkt å begynne med det når jeg slutter å jobbe, men jeg begynner denne våren.
        Og det blir på budsjett, maling og sparkel og litt nytt interiør. Så ikke et prosjekt til 100.000 eller mer..Neida..
        ..
        Stolper er folk hekta på…Flott tiltak synes jeg..Titteer litt rundt jeg også, men er ikke med på dette og har ikke lastet ned app
        eller sånn..Men kanskje en dag..En riktig fin kveld til deg Helge!

    3. Du er ei dyktig husmor! Jeg bare jobber eller svimer rundt… men husarbeid blir det garantert på søndag! Støvsuging, støvtørking, vasking, prikling av jordbær står på programmet….! Skal bare svime litt mer rundt før den tid! Klemmer til deg <3

      1. Takk, ja moro å holde på med det synes jeg…Jeg har prikla sommerblomster i dag. Gøy.
        Ja, du har jo et flott hotell og da må det jo brukes…Ut på tur…
        God klem herfra..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg