Storesand på Hvaler

 

 

Været ble jo så bra og etter Mandagskaffekoppen ☕️ gikk jeg gjennom skogen og til sjøen og til en fantastisk strand – Storesand! 

 

Jeg tok et bad, var ikke så mange der kan du si….En nydelig stund ved en vakker strand.. Lenge siden jeg har vært der nå, vi var en del på Hvaler da ungene var små! Men nå kommer jeg absolutt tilbake! Dette var opptur de lux!!! 

 

Her kan man telte med små telt og ligge i hengekøyer…Bare til å hive seg på bussen fra Oslo og ta bussen helt ut til Skjærhalden! Jeg deler bilder med dere her! 📸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer
      1. Takk, ble jo så fint i dag..Hadde pakket ned badetøy, i tilfelle…Mange flotte
        plasser på Hvaler. Har vært mange somre på Spjærøy på en hytte!
        Og mange badeturer med ungene til mange forskjellige steder på Hvaler.
        Vi tok det som langtur og hadde med mat i kjølebagen…Helt topp!

    1. Fin plass det der. Mange folk på slike steder utover nå tenker jeg. Det er snart langhelg og vi tar fri fredag. Skal besøke mor torsdag så må jeg levere et kort til min søster. Hun har et barnebarn som skal tå til kofirmasjon 25.5. Ellers blir det skogsturer og litt anna. Skal vel kaste ei gammel steikepanne på rett sted. Det må til og da blir det bedre plass i boden. Ha en fin dag.

      1. Et flott sted å dra til..Men skal du telte der må du nok booke plass på forhånd. Det er nok rimelig fullt i
        sesongen. Du får kose deg på fridagene dine. Deilig med fri og gjøre hva man vil. Om det er rydding eller turgåing..
        Det er deilig når våren og sommeren å rydde litt! Få luft. Og kanskje spare til noe man ønsker seg.
        Kommer noe inn i heimen, må noe ut som regel! Nå skinner sola, når blir det hage og så tur her!

    2. Jeg var også på samme speiderleiren som Kjerringtanker i 1983, – vi ble kjent via speideren 😀 Gøy å være tilbake 40 år seinere, men ikke så moro at det var midt under “Hans” i august ifjor. Nydelig ute på Storesand med den flotte sandstranda, – fint sted å sette opp telt der da (husk flåttfjerner 😉)

      1. Flott på Hvaler og godt dere kan mimre om speidertida. Gøy det.
        Skjønt det at dere er venner/i slekt…på en eller annen måte.
        Hans var jo bare tråkig…den uka deres ble jo helt ødelagt. Det er dessverre en del flått på Hvaler!

      1. Tusen takk så hyggelig kommentar..Et flott sted og man finner energi på slike steder.
        Man blir nesten et helt menneske igjen etter noen timer i fred og ro!
        God klem til deg <3

    3. Noe så flott. Der har jeg aldri vært. Har vært på Verdens ende utenfor Tønsberg. Nesten så jeg får lyst å flytte igjen. Selge huset å kjøpe bobil, og valfarte rundt omkring. Men bare så synd man har ikke helse til det. Nyter heller bildene og kose meg.
      Dro til vogna i går, og vi vasket og styrte. Så kl 23 slokna man. Ps. Ny modem i vogna og internett. Klem til deg.

      1. Titta på priser på bobil her på søndag jeg..De var brukt og kosta mellom 600.000 og 900.000 – som fanget min interesse.
        Må jo være topp – leve på loffen…Se Norge på kryss og tvers..
        Men så sier fornuften at man beholder hus og hjem..Og helse må man ha ja.
        Så bra..Godt å vaske litt skikkelig! Og trøtt blir man og Modem virker? Jubel altså…<3 God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg