På rett sted

 

God kvelden dere…Det handler jo mange ganger om å fange øyeblikket…Særlig for oss som blogger mye med bilder! For motiver er gøy! 

 

På kveldstur i dag ble det fin solnedgang! Rett tid – rett sted!

 

 

Hjem fra jobb og venter på ferja, hadde 5 minutter å vente og rakk se på idyllen på Vaterland utenfor Gamlebyen! Synes det er et vakkert sted! Grønt gress, grønt løv – ja, nydelig! 

 

 

FFK vant over Rosenborg – hjem fra kamp! Det var glade mennesker som var på vandring heim..

 

 

Hvit bygning, blå himmel, grønt gress og norske flagg! 

 

Så både i går og i dag – var jeg på rett plass, rett tid – følte jeg da! 🥰

 

God kvelden! 

14 kommentarer
    1. Flotte motiv du har funnet der! Bildet med sola og brygga var helt i riktig tidspunkt 👍 Ha en fin fredag! 🌸☀️🦋

      1. Takk takk, jeg gikk kveldstur og plutselig var jeg fanget i øyeblikket…
        Og plutselig var motivet borte. Synes sånt er artig ja 🙂 ha en super dag! 🌸

    2. Nydelig, du var på rett sted til rett tid. Må heie på Fredrikstad fotballag. De har gjort det godt. 👍

      Venter på et spesiell bilde jeg vil ta, men når det var der på morgenen kunne jeg ikke gå akkurat der og da. Men anledningen byr seg nok.
      Var i byen i dag, hente medisin, kjøpe litt vin til sønnen. Han har jo bursdag i uka som kommer. Lager kaka på onsdag.
      God helg og varm klem fra meg.🥰

      1. Hallo Eva, takk for at du heier på FFK – gøy! De har gjort det bra så langt i år..Liker det!
        Fint å kunne forberede gave og kake sånn litt er litt..Hyggelig for deg og hyggelig for jubilanten..
        Nyt lørdagen og kose dere masse! Håpet været er flott! Her er det sol og det er deilig..
        Skal ordne i hagen i dag! 🌸 God klem og god lørdag!
        Og tusen tusen takk!

    3. FFK er et godt lag men sesongen er nylig starta så det er mange kamper igjen. Følger med på avstand så det er artig og se hvordan FFK og KFUM klarer seg. KFUM hadde en god dag på jobb da de klarte uavgjort mot Brann. Men fotballen er rund og det skal spilles mange kamper før en sesongen er over. I morgen har jeg mange planer, vaske stua, rense og vaske kjøleskap og balkongen skal få besøk av vaskefilla. Men når sola inn så ser men all støvet på gulvet. Kunne starta i dag men orker bare ikke det. Men jeg tror jeg har en plan. Ha en fin kveld.

      1. God formiddag..Håper du er godt i gang med planen din…Alltid noe å gjøre i heimen og det må vaskes,
        for at man skal ha det trivelig rund seg. Veranda her hos meg på beises..Får ikke gjort det denne helgen.
        Men jeg tenker det er godt å ha planer å sysselsette seg selv litt! Og man blir jo så glad etterpå, når
        jobben er gjort. Mestring.
        ..
        Moro med fotball og følge med på laget sitt hvordan det går og som du sier..Mye kan skje og sesongen har jo akkurat startet opp!
        God lørdag – kos deg!

    4. Det er viktig å være på rett sted til rett tid, ja – og her traff du virkelig perfekt! Flotte bilder! <3 FFK seiler ivei nå altså – så bra….. selvom jeg ikke likte at de slo Sandefjord søndag som var, hehe…. 🙂 klemmer til deg!

      1. Takk takk, ja FFK er i siget…Tror de vil gjøre det bra i dette året! Gøy…Sandefjord ble slått…Sånn er livet!
        Moro å komme rett på gode motiver. Det gjør meg glad! Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg