På et galleri eller flere

Kunstner: Salke Christoffer Henriksen

 

Da har jeg vært på Gallery Cube8 og i byen og i naturen! Moro å titte rundt…Og fint med farger! Elsker farger – det gir energi…

 

Folk er så flinke med motiver og farger! Det er fantastisk å gå rundt slik å titte…Tok bare noen bilder fra Galleriet, men var mye fint å se! 

 

 

Chanel – NOK 38.000.- 120 x 150 – Kunstner Salke Christoffer Henriksen

 

Isabel Blanco

Isabel Blanco

What Ones Was NOK 70.800.- 150 x 120 Kunstner Charlotte Engelhaart

 

Foto: Solliv

 

Foto: Solliv

 

Foto: Solliv

 

Foto: Solliv

 

Foto: Solliv

 

16 kommentarer
      1. Hun er litt dyp i kunsten sin….Spesiell, men liker fargene hennes..
        Var litt sære disse to her, men mange fine hvis du går inn på hjemmesiden hennes.
        Jeg ville ikke kjøpt noen av disse 💛

      1. Takk, ja det øverste var knall og fin dybde..Pengsedlene poppet frem…
        Kommer ikke frem her da, men var utrolig fin effekt!
        Tusen takk, fint i byen og skog i går..ha en flott. dag videre.

      1. Gode priser og prisene kommer fort når man får et navn i kunst-verdenen!
        Likte flere av bildene jeg…Sterke flotte farger. Hatt en stor hall og hengt dem opp der – lykke!
        Klemmer..

      1. Anton og Channel-bilde var flott. Det var fin dybde, kommer ikke frem her da.
        Men pengesedlene er laget i et annet materiale..Så blir super effekt på bildet. Samme med
        channel-veska.. Den glitret altså. Jeg kunne kjøpte begge disse to. Likte dem. Man blir jo glad,
        og komme i en hall og ha dette hengende der – gjør jo dagen! Ville ikke hatt de i en stue.

      1. Ikke sant, farger og mye glede her…Det er vår, gresset bir grønt..Løvet og flere og flere blomster.
        Stor opplevelse hver eneste vår! <3

    1. Likte Anton bildet og dine bilder. Når man kommer inn i kunstens verden, da går prisene til himmels. Er glad for at jeg har to flinke malere i familien. Blir ikke flådd for penger. Hi,hi.
      Full vår hos deg og du har allerede bada i sjøen! Ha en fin uke. Klemsiklem

      1. Du er heldig som har dyktige folk i familien som du kan handle hos..
        Dyrt når navnet er kjent og etterspørselen er der. Jeg kjøper ikke til 30.000.- men Anton var flott.
        Dett var fin dybde i dette maleriet! Likte det godt, det også Channel! Hadde jeg hatt en flott sommerhytte
        ved havet så ville jeg hatt det der! Men blir ved drømmen…God kveld og kose deg masse! Klemmer ❤️

    2. kreative bilder det der med farger men kanskje iķke for alle. Voksne priser men noen bruker kunst som investeringer som andre tenker aksjer. Det var en fin start på uka. Ha en fin kveld.

      1. Det er dyrt å kjøpe inn kunst som har et navn..
        Jeg liker å titte rundt, men kjøper ikke noe av dette. Blir for mye penger.
        Jeg har for mange andre steder å putte pengene mine i..Hus og hage koster! Så får holde meg der.
        Man kan finne mye fint å ha på veggene i bruktbutikker også.
        Takk og en fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg