Nå kommer mai! Med en haug med røde dager!

 

Jeg bare elsker denne måneden…

 

Enda flere dager til å løpe rundt og gjøre som jeg vil! Herlig måned! 

 

 

Løpe rundt og plukke konvall på hemmelige steder! 

 

 

Bade i fontena 🌸

 

 

Plukke blomster 💐

 

 

Spise mat 🥑 

 

 

Gå tur!

 

 

Dra på oppdagelsesreiser i kirker! 

 

 

Lese bøker! 📚 Denne boka har jeg akkurat lest nå! Forferdelig å lese om dette regime i Argentina. Finner du den på biblioteket – så lån den! Sann historie og den kryper under huden din! 

 

 

 

Drive med hagearbeid 🌿

 

 

Sykle turer…🚲

 

 

Masse å gjøre, jeg åpner armene og tar i mot alle røde dager! 🌸

20 kommentarer
    1. Godt med røde dager men uansett er det mange som må på jobb. Alle typer av samfunnssikkerhet må gå sin gang. Men det er mangt man kan gjøre på slike dager. Veit at jeg har masse utfordringer nå på samme tid er det mye som lokker. Har fri 10 mai også så det blir mange miniferier så bare lommeboka er med kan det blir mye gøy. Men det blir vel skogsturer, besøk familie og sykkel på meg tenker jeg. Det har regnet i hele natt tror jeg, vurderer buss, er så mye vann på asfalten. Håper du godt varmt vær fremover. Alt går mye bedre om sommeren. Ha en fin dag.

      1. God morgen…masse fridager som kommer som perler på en snor er bonus for oss som har
        månedslønn, og ikke må ta vakter eller driver med samfunnssikkerhet!
        Håper du planlegger godt og finner masse fine turer i skog og mark…Det er jo gratis, hvis man ikke
        er fjellklatrer da og skal bestige verdens høyeste fjell! Da koster det skjorta…
        Nyt dagen!

    2. Vi driver gård, så jobbmessig er mai den travleste måneden, uansett røde dager. Men junior er fornøyd med én fridag fra skolen hver uke framover. 😊 Deilig med noen avbrekk og skikkelig langhelg 17. – 20. 👍 Kos deg med fridagene! 🥰

      1. Tusen takk, skjønner at junior i huset liker denne kalenderen…
        Fridager slik var alltid veldig bonus da man gikk på skole – helt klart..
        Lykke til med alt dere skal i mai! 🥰

    3. Godt at 9 mai er fridag. Skal til sønnen å feire bursdagen hans. Har med yndlingskaka hans. Verdens beste og bursdagsgave. Blir greit med fridager, det har jeg hele året. Nå får dere varmere vær så jeg på værmeldingen i går.
      Da er det å sysle med alt som hører mai til. Jeg skal snart gå opp bakkene igjen,sola skinner og prolapsen er nesten borte. Klemsiklem og nyt mandagen!

      1. God kveld Eva…Nå skal det blir varmt. På tide, for det har vært kaldt siden oktober i fjor..
        Godt å varme kropp og sjel og 20 grader høres lovende ut. Frem med t-shirt..
        Håper bakinga blir vellykket og bursdagen flott – godt å kose seg i lag med sine!
        Klemmer herfra og fin fin kveld og fin morgendag!

    4. Røde dager er fantastiks når man fortsatt er i arbeidslivet. Faktisk fint når en er pensjonist også, men setter kanskje ikke så stor pris på dem da, for jeg kan «gjøre hva jeg vil» alle dager😉😅 Kos deg med nydelige mai når den snart kommer. Det skal jeg også🙋🏼‍♀️

      1. Takk elsker mai og alle røde dagene…stor høydare…
        Masse sol og varme og røde dager! Det liker vi godt…Om man er i jobb eller ikke, – vil jeg tro!
        Men så klart deilig for oss som som jobber og får flere fridager…Ha en fin kveld 🙂

    5. Hihihi, kos deg masse med mai! Fridager gjør godt – men gjør meg enda mer stressa for frister som nærmer seg….! Sånn er det hvert år…..! Gleder meg nå først til onsdag – da blir det utedag i hagen her hjemme, det blir kos! Klem <3

      1. Herlig med mai og fridager…Men som du sier, blir jo også stress…
        Sånn er det for oss som jobber. Men liker friheten av å være hjemme…ikk haste ut.
        God klem…<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg